قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت فوتبال قم با بیان این که قهرمان لیگ برتر فوتبال قم راهی مسابقات لیگ آزادگان می شود گفت: عقاب پردیسان و هنگ ، نمایندگان قم در لیگ های پایه فوتبال کشور شدند.
عقاب پردیسان و هنگ، نمایندگان قم در لیگ های پایه فوتبال کشور شدند
علی احمدی در گفت‌و‌گو با قم نیوز اظهار کرد: مسابقات فوتبال لیگ‌های پایه قم به استثنای لیگ نونهالان به پایان رسیده است و در مسابقات رده سنی نوجوانان که با حضور ۸ تیم برگزار شد، تیم فوتبال هنگ با کسب عنوان قهرمانی به عنوان نماینده قم، جواز حضور در لیگ نوجوانان کشور را به دست آورد.

وی افزود: در مسابقات رده سنی جوانان نیز که با شرکت ۱۰ تیم برگزار شد تیم فوتبال عقاب پردیسان قهرمان شد و بر سکوی نخست قرار گرفت تا به عنوان نماینده قم در لیگ جوانان کشور شرکت کند.

دبیر هیئت فوتبال قم گفت: دومین هفته از فصل جدید رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال قم نیز به پایان رسید و تیم‌های فوتبال هما و اتحاد برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و ۲ بازی به تساوی انجامید.

احمدی بیان کرد: در دیدار‌های برگزار شده از هفته دوم، حساسترین مسابقه بین تیم‌های مدعی سفیر گفتمان و پناه آفرین برگزار شد که دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش خود در ورزشگاه شهید حیدریان، با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند و امتیازات را تقسیم کردند.

وی عنوان کرد: پرگل‌ترین دیدار این هفته بین تیم‌های فوتبال هما و ایرانجوان برگزار شد که هما در این مسابقه موفق شد حریف خود را با حساب ۵ بر یک شکست داده و با کسب دومین پیروزی متوالی صدرنشین جدول شود.

دبیر هیئت فوتبال قم افزود: تیم فوتبال اتحاد نیز که هفته گذشته مغلوب پناه آفرین شده بود در دومین مسابقه خود برابر تیم تازه وارد به لیگ بر‌تر یعنی پیروزان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی برسد و نخستین برد خود در فصل جدید را کسب کند.

احمدی تصریح کرد: آخرین دیدار هفته دوم لیگ بین تیم‌های عقاب پردیسان و استقلال برگزار شد که دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های قم، بالا‌ترین سطح مسابقاتی فوتبال در قم محسوب می‌شود که در آن، ۸ تیم حاضر به صورت رفت و برگشت رقابت می‌کنند و ۲ تیم انتهای جدول به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند و تیم قهرمان نیز راهی لیگ آزادگان می‌شود.
https://qomnews.ir/vdcippar.t1ay52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما