چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 34633
دبیر هیئت بدمینتون استان قم:

بدمینتون‌ قم برای حضور در عرصه قهرمانی نیازمند حمایت بیشتر است

قم نيوز : قم نگار: دبیر هیئت بدمینتون استان قم از مشخص شدن حریفان تیم مردان هیئت قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور خبر داد.
بدمینتون‌ قم برای حضور در عرصه قهرمانی نیازمند حمایت بیشتر است
به گزارش قم نگار، مجتبی ساده‌خو اظهار کرد: تلاش مدعیان صعود به مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور از امروز در حالی آغاز می‌شود که ۱۰ تیم در دو گروه دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون ایران را آغاز کردند.

وی ادامه داد: ما در دهه ۱۳۸۰ شاهد چند سال حضور مردان بدمینتون‌باز قم در مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور بوده‌ایم اما در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات مالی امکان تداوم حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بدمینتون کشور وجود نداشته است.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم با بیان اینکه نیاز است تعداد سالن‌های اختصاصی بدمینتون قم افزایش پیدا کند، عنوان کرد: بدمینتون قم استعدادهای بسیار زیادی دارد و برای اینکه آنها را در مسیر قهرمانی و حضور موفق در میادین مهم قرار دهیم باید این رشته بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

وی در ادامه به حضور مردان بدمینتون‌باز قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اشاره کرد و با بیان اینکه نماینده قم حریفان خود در لیگ دسته اول کشور را شناخته است، افزود: در پایان لیگ دسته اول سال جاری بدمینتون ایران، تعداد دو تیم به لیگ برتر می‌روند و امیدوارم که جزو صعودکننده‌ها باشیم.

ساده‌خو خاطرنشان کرد: امسال شاهد برگزاری بیستمین دوره مسابقات بدمینتون لیگ دسته اول قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور هستیم و سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون این رقابت‌ها را در مرحله مقدماتی در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار می‌کند.

وی یادآور شد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید این رقابت‌ها، هیئت‌ بدمینتون استان‌های قم و سمنان میزبان دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی این دوره از پیکارها هستند و رقابت ۱۰ تیم مدعی در حالی برگزار می‌شود که تیم هیئت بدمینتون قم به دنبال حضوری موفق در این مسابقات است.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد: مرحله مقدماتی از دور رفت بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ بدمینتون دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور با عنوان جام خلیج فارس در دو گروه از امروز به مدت دو روز برگزار می‌شود و تیم‌ها در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: تیم بدمینتون قم در گروه دوم از مرحله نخست این مسابقات با نمایندگان تهران، ساری، کردستان و زنجان هم‌گروه شده است و در حالی که میزبان رقبای خود است تلاش می‌کند با استفاده از فرصت میزبانی شرایط خوبی را برای کسب یکی از دو جواز صعود به مرحله نهایی به دست بیاورد.

ساده‌خو بیان کرد: در گروه نخست مقدماتی نیز پنج تیم دیگر حضور دارند و بازی‌های این پنج تیم نیز همزمان به میزبانی هیئت بدمینتون استان سمنان به انجام می‌رسد، ضمن اینکه زمان برگزاری دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی برای روزهای پایانی آذر ماه برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcipqap.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما