پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 20683

بازداشت طلبه سیرجانی و طلاب عدالتخواه در قم

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا جهان شاهی، ملقب به طلبه سیرجانی و جمعی از طلاب و دانشجویان عدالت خواه که قصد پیاده روی به سمت جمکران را داشتند، دیروز در قم بازداشت شدند.
بازداشت طلبه سیرجانی و طلاب عدالتخواه در قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از پایگاه انقلاب نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا جهان شاهی معروف به طلبه سیرجانی و جمعی از طلاب و دانشجویان عدالتخواه که در اعتراض به جریان مفاسد اقتصادی و اجرای عدالتخواهی در سطح جامعه قصد داشتند امروز 22 اسفند ماه پیاده روی را از سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار نمایند دیروز بازداشت شدند.
 
حجت السلام والمسلمین جهان شاهی معروف به طلبه سیرجانی که چند سالی است در باب عدالتخواهی فعالیت هایی را آغاز کرده است ،بارها و بارها بازداشت و دستگیر شده است ولی همچنان با توجه به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: "ما می خواهیم ظلم در جامعه نباشد." همچنان ثابت قدم در راستای دفاع از اجرای عدالت و تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری در سطح جامعه می کوشد.
 
طلبه سیرجانی و جمعی از طلاب و دانشجویان از یک ماه قبل برنامه ریزی کرده بودند که امروز 22 اسفند ماه پیاده روی را از سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران برگزار نمایند که دیروز بازداشت شدند.
 
محسن شیرازی دیگر طلبه عدالتخواه و مدیر سایت یاران 57 نیز به همراه تنی چند از طلاب دیگر به همراه حجت السلام و المسلمین جهانشاهی دستگیر شده اند.

انتهای پیام /105
https://qomnews.ir/vdcipqar.t1auv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما