شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 25633

آغاز دور جدید تمرینات صبا در مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: دور جدید تمرینات صبا برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز در قم از سر گرفته می‌شود.
آغاز دور جدید تمرینات صبا در مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی  اظهار داشت: تیم فوتبال صبای قم تمرینات خود را از هفدهم خرداد ماه آغاز کرده تا یکی از مدعیان چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشد، خوشبختانه هم اکنون نیز تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و در نخستین بازی خود این هفته به خواهد رفت.

وی ادامه داد: تمرینات تیم فوتبال صبای قم پیش از نخستین بازی خود در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم ذوب آهن اصفهان، از امروز در مجموعه ورزشی هلا‌ل‌احمر قم آغاز خواهد شد تا تیم با آمادگی کامل به مصاف ذوب آهن برود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: با توجه به اینکه تیم از هفدهم خرداد ماه تمرینات خود را آغاز کرده یکی از تیم‌هایی هستیم که به موقع کار خود را شروع کردیم و در مجموع وضعیت بسیار خوبی برای فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتبال داریم.

این مسئول اضافه کرد: دیدار هفته نخست لیگ چهاردهم برای ما برابر تیم ذوب آهن اصفهان حساس بوده و همه ما می‌دانیم که قطعا بازی آسانی را در پیش نخواهیم داشت به همین خاطر تیم از امروز در قم تمرین می‌کند تا با هماهنگ شدن با شرایط آب و هوای قم و زمین مهیای دیدار با ذوب آهن باشد.

جهان‌بینی عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم تا زمان برگزاری آن مسابقه، تیمی قوی و مدعی را به میدان بفرستیم و روندی خوب را از آغاز رقابت‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال در پیش بگیریم، تمرینات تیم را با حضور بازیکنان آماده صبای قم پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت صبای قم که در حال حاضر در تمرینات آماده‌سازی حضور دارد بیان داشت: بازیکنان ما برای انجام بهترین بازی‌های خود و قرار گرفتن در بالای جدول مسابقات لیگ برتر این فصل شرایط خوبی دارند و انتظار داریم با حضور تماشاگران خوب و فهیم هم‌استانی،‌ روحیه خوبی به تیم تزریق شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: در هفته نخست مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه عصر پنجشنبه نهم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور هواداران پر تعداد خود به مصاف ذوب آهن می‌رود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم فوتبال صبای قم سعی کرده برای جایگزین کردن نفرات جدا شده بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد،‌ اگر چه توان مالی ما با سایر تیم‌های لیگ برتری قابل مقایسه نیست اما سعی کرده‌ایم تیمی قوی را برای لیگ چهاردهم تشکیل بدهیم.

جهان‌بینی متذکر شد: دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ امروز شنبه چهارم مرداد ماه در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcipqar.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما