شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 13663
با برگزاری مجمع و انتخابات؛

تلخابی رئیس جديد هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: مجمع انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم، مجید تلخابی را براي مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید اين هيئت ورزشي برگزید.
تلخابی رئیس جديد هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم شد
به گزارش قم نیوز، با برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مجمع جدید انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم شامگاه پنج شنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و سرانجام مجید تلخابی به عنوان رئیس جدید هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم انتخاب شد.

در حالی که آخرین مجمع انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم، محمدرضا حبیبی را به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب کرده بود و با پایان دوره چهارساله حبیبی، چهره ای شناخته شده به نام قدرت الله باقری این مسئولیت را به عنوان سرپرست بر عهده داشت، این بار انتخابات این هیئت برگزار شد تا بدین ترتیب مجید تلخابی رئیس جديد هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم شود.

تلخابی در یک سال قبل سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام بود و با تصمیم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان و آمادگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، انتخابات این هیئت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد و ۱۵ نفر واجد شرايط راي دادن بودند.

بدین ترتیب و بر اساس هماهنگی های انجام شده بین این اداره کل و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجمع جدید انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم در حالی که به انجام رسید که این مجمع تنها یک کاندیدا داشت و در نهایت مجید تلخابی رئیس جدید این هیئت شد.

در این مجمع تمامی اعضای واجد شرايط راي دادن حاضر بودند و بدين ترتيب ۱۵ نفر رای خود را به گلدان جمع آوری آراء انتخابات رئیس جدید هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم انداختند که در نهایت ۱۵ راي به نام مجید تلخابی رئیس جدید این هیئت در آمد و وی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم شد و برای مدت چهار سال این مسئولیت را بر عهده خواهد داشت.

تلخابی در حالي رئيس جديد هيئت تنیس روی میز استان قم شد كه در اين مجمع کاظمی آشتیانی رئيس فدراسيون که اصالتا قمی محسوب می شود، شخصا حضور يافته بود، ضمن اينكه گزارشي از مهمترين برنامه‌هاي تلخابی براي دوره جديد چهار ساله رياست وي در هيئت بدنسازی و پرورش اندام نيز در حضور حاضرين در مجمع ارائه شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcipqaz.t1apq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما