دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 51283
منبع : خبرگزاری فارس
پنجشنبه پنجم مرداد ماه صورت مي‌گيرد

4 رقابت حساس بين 8 مدعي ليگ فوتسال جوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: دومين هفته رقابت‌هاي ليگ فوتسال رده سني جوانان باشگاه‌هاي استان قم در پنجمين روز مرداد ماه با برگزاري چهار ديدار حساس بين هشتمدعي قهرماني برگزار مي‌شود.
4 رقابت حساس بين 8 مدعي ليگ فوتسال جوانان قم
به گزارش قم نیوز، در فصل 1396 لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های قم 10 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در مدت 9 هفته برای تعیین قهرمان برگزار می‌کنند، ضمن اینکه تیم قهرمان نماینده قم در مسابقات فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور خواهد بود اما در هفته دوم یک بازی به دلیل حضور آپکوپارس قم در لیگ جوانان کشور برگزار نمی‌شود و هشت تیم در چهار .

در این دوره از بازی‌ها 10 تیم فوتسال منتظران، آپکو پارس، الوند، آتلیه یاقوت، ماهان، آرش، ذاکر، مهدی‌یار، آتلیه‌طهران و مرصاد حضور دارند و در هفته نخست آن پنج مسابقه به میزبانی سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم به انجام رسید و 16 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.

اکنون نوبت به دیدارهای هفته دوم رسیده است و طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم، بازی‌های این هفته نیز به میزبانی نخلستان برگزار می‌شود و عصر پنجمین روز مرداد ماه از ساعت 15:30 دقیقه ابتدا تیم‌های ماهان و آتلیه‌ یاقوت در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

دومین مسابقه هفته را تیم‌های منتظران و مهدی‌یار برگزار می‌کنند و در سومین مسابقه این هفته تیم‌های ذاکر و الوند به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن اینکه تیم صدرنشین آتلیه‌طهران در چهارمین و آخرین بازی هفته دوم لیگ فوتسال جوانان قم برابر آرش به میدان خواهد رفت.

این هفته تیم فوتسال جوانان آپکو پارس قم که هم اکنون به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور حضور دارد تا پایان هفته در قم حاضر نیست و به همین دلیل مسباقه این تیم به تعویق افتاده و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

در هفته نخست این رقابت‌ها تیم منتظران با یک گل به جوانان آپکو پارس باخت، مسابقه تیم‌های الوند و آتلیه یاقوت با تساوی دو بر دو به پایان رسید، ماهان با نتیجه چهار بر یک به تیم آرش باخت، ذاکر و مهدی‌یار به تساوی یک بر یک رضایت دادند و آتلیه‌طهران با چهار گل از سد مرصاد گذشت تا با کسب بهترین نتیجه هفته در صدر قرار بگیرد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcipraw.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما