چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 44083
منبع : خبرگزاری فارس
برای اعزام به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا صورت گرفت

انتخاب رئیس هیأت و 3 مربی دوومیدانی قم برای هدایت تیم ملی نوجوانان

قم نيوز : قم نیوز: فدراسیون دوومیدانی ضمن سپردن مسوولیت سرپرستی تیم ملی نوجوانان به رئیس هیأت دوومیدانی قم، 3 مربی قم را نیز برای هدایت تیم ملی انتخاب کرد.
انتخاب رئیس هیأت و 3 مربی دوومیدانی قم برای هدایت تیم ملی نوجوانان
به گزارش قم نیوز، ملی‌پوشان دوومیدانی‌کار ایران در رده سنی نوجوانان با هدف کسب آمادگی لازم به منظور حضور پرقدرت در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا از امروز در حالی وارد اردوی آماده‌سازی می‌شوند که مسوولیت سرپرستی و مربیگری این تیم را قمی‌ها بر عهده گرفتند.

استارت آغاز تمرینات و اردوی تدارکاتی تیم ملی دوومیدانی رده سنی نوجوانان با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون دوومیدانی، از امروز به میزبانی تهران زده می‌شود و علاوه بر انتخاب سه تن از نخبه‌های دوومیدانی قم برای حضور در این اردو، چهار نماینده دیگر به عنوان مربی و سرپرست تیم ملی حضور دارند.

این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی رده سنی نوجوانان با هدف انتخاب چهره‌های شاخص در مواد و رشته‌های مختلف به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا برگزار می‌شود و همانند سال‌های اخیر بار دیگر فرصت کسب سهمیه اعزام به مسابقات آسیایی برای دوومیدانی قم نیز ایجاد شده است.

در حالی که از سوی فدراسیون دوومیدانی، علی رضایی رئیس فعلی هیأت دوومیدانی استان قم به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان منصوب شده است، نفراتی که به اردوی این تیم دعوت شده‌اند، منتخبین مسابقات سال جاری نوجوانان کشور هستند که از 12 استان به این اردو دعوت شده‌اند تا بهترین‌ها به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا بروند.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان با هدف حضور در موفق و پرقدرت ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا تا روز جمعه دوازدهم آذر به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود، در حالی که تیم ملی تا زمان اعزام به پیکارهای آسیایی هفت ماه دیگر فرصت دارد.

برای حضور در این اردوی تیم ملی، دوومیدانی‌کارانی از استان‌های اصفهان، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان‌رضوی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، گلستان، لرستان، همدان و یزد از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان دعوت شده‌اند.

علی سلامتیان، محمد تقی مهرعلی و سیدعلی حسینی سه دوومیدانی‌کار قمی دعوت شده‌ به اردوی تیم ملی نوجوانان هستند، در حالی که این نفرات در پیکارهای مختلف قهرمانی کشور موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده‌اند و از با استعدادترین‌های دوومیدانی قم به شمار می‌روند.

در حالی که برای گزینش دوومیدانی‌کاران به منظور دعوت به این مرحله از اردوی تیم ملی، نتایج کسب شده توسط آنها در مسابقات سال جاری دوومیدانی کشور و همچنین شرایط سنی مورد قبول آنها برای حضور در رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا در نظر گرفته شده سه مربی قم به نام‌های محمدرضا اسحاقی، رضا محمدزاده و مهدی فتاحی نیز مسوولیت مربیگری تیم ملی و نظارت بر عملکرد ملی‌پوشان را عهده‌دار شده‌اند.

این در شرایطی است که زمان و میزبان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی 2017 نوجوانان آسیا نیز مشخص شده و این دوره از مسابقات با حضور استعدادهای دوومیدانی از کشورهای مختلف قاره کهن از 31 اردیبهشت ماه تا سوم خرداد ماه سال 1396 در کشور تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcipua5.t1a5v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما