يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 25093

منفرد اولین داور بین المللی دوومیدانی قم شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دوومیدانی استان قم گفت: قم برای اولین بار از یک داور بین المللی در این رشته ورزشی برخوردار شد.
منفرد اولین داور بین المللی دوومیدانی قم شد
به گزارش قم نیوز، علی رضایی اظهار داشت: از حدود ۵ سال قبل که به اتفاق ابوالقاسم اکرمی فعالیت خود را در این هیئت ورزشی با پذیرفتن مسئولیت دبیری هیئت آغاز کردم فعالیت‌های چشمگیری برای رشد و توسعه دوومیدانی در بخش‌های مختلف صورت گرفت.

وی ادامه داد: ما در گام نخست برای اینکه رشته دوومیدانی در قم گسترش یابد و بتوانیم از بین نوجوانان و جوانان علاقمند به این رشته استعدادها را شناسایی کنیم در تعاملی که با انجمن دوومیدانی آموزشگاه‌های استان قم داشتیم اقدام به استعدادیابی کردیم.

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم اضافه کرد: برای اینکه دوومیدانی قم در رشته‌ها و مواد مختلف به پویایی برسد و نیروی انسانی متخصص داشته باشد اقدام به سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه کردیم و خوشبختانه از بین نوجوانان و جوانان شایسته دوومیدانی قم،‌ نفرات بسیار خوبی شناسایی کردیم.

وی یاد آور شد: نتیجه این سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه این شد که توانسته‌ایم در رشته‌های مختلف نفرات بسیار خوب و موفقی را به سطح اول دوومیدانی کشور معرفی کنیم و در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور به موفقیت‌های چشمگیری نیز دست یابیم.

رضایی عنوان داشت: شاید تا سه چهار سال گذشته دوومیدانی قم را تنها با نام محمدمحسن ربانی قهرمان ارزنده استان در رشته پرش با نیزه می‌شناختند اما اکنون در کنار این قهرمان ارزنده و خوشنام ما چند دوومیدانی کار توانمند در رشته‌‌های دیگر دوومیدانی داریم.

وی تصریح کرد: میلاد دریساوی قهرمان و رکورددار رشته‌های پرش سه‌گام و پرش طول، محمد سبب‌کار قهرمان و نفر نخست جوانان کشور در رشته‌های ۴۰۰ متر و ۴۰۰ متر با مانع و چند ورزشکار دیگر نظیر محمدرضا فریدی و رضا ملک‌پور از جمله جوانان مستعد و آینده‌دار دوومیدانی قم هستند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم بیان داشت: خوشبختانه برای اولین بار امسال یک نماینده از هیئت دوومیدانی قم راهی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا شد و توانست در این پیکارها که در چین تایپه به انجام رسید با کسب مقام دوم و نشان نقره مسابقات تیمی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی به کار خود پایان بدهد و بدین ترتیب اولین بار قم را صاحب یک مدال از رقابت‌‌های جوانان آسیا کند.

وی یاد آور شد:‌ بعد از این موفقیت ارزنده در مسابقات جوانان آسیا یک اتفاق مهم دیگر برای دوومیدانی قم رخ داد و طی آن علی منفرد با حضور کلاس سطح یک بین المللی داوری دوومیدانی،‌برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی استان موفق به کسب مدرک بین المللی داور این رشته شد که این دستاورد مهم را به جامعه ورزش استان تبریک می گویم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcipuar.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما