دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 47503
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

درخشش پرنده‌های قم با کسب طلا و برنز دوومیدانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم گفت: ورزشکاران رشته پرش با نیزه قم موفق به کسب مدال‌های طلا و برنز مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور شدند.
درخشش پرنده‌های قم با کسب طلا و برنز دوومیدانی کشور
به گزارش قم نیوز، علی رضایی امروز اظهار کرد: امسال به دلیل اینکه رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا پیش‌روی دوومیدانی‌کاران این رده سنی قرار دارد، مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور از حساسیت و جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان دومین رقابت داخلی دوومیدانی طبق تقویم سال 1396 فدراسیون محسوب می‌شود که بعد از پیکارهای آغاز فصل دوومیدانی ایران در هر دو بخش دختران و پسران به انجام رسید و برترین‌های خود را در مواد و رشته‌های گوناگون شناخت.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم اضافه کرد: در این دوره از مسابقات چهره‌های نخبه و مستعدی از استان‌های سراسر کشور حضور داشتند و رقابت دوومیدانی‌کاران شرکت کننده در مواد و رشته‌های مختلف یک فرصت بسیار خوب و استثنایی برای شناخت نخبه‌های این رده سنی بود.

وی خاطرنشان کرد: تیمی متشکل از بهترین‌های حال حاضر رده سنی نوجوانان به نمایندگی از هیأت‌ دوومیدانی استان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شد، در حالی که این پیکارها جنبه انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های 2017 قهرمانی نوجوانان آسیا را نیز داشت.

رضایی یاد آور شد: یکی از مواد این مسابقات که مجموعه هیأت‌ دوومیدانی قم روی درخشش نمایندگان هیأت‌ و کسب مدال از آن حساب ویژه‌ای باز کرده بود، رشته پرش با نیزه است که خوشبختانه هر دو نماینده قم در جدال با حریفان خود موفق به ایستادن روی سکوهای برتر و کسب دو مدال ارزشمند شدند.

وی عنوان کرد: در پایان رقابت‌های رشته پرش با نیزه دوومیدانی قهرمانی نوجوانان ایران و انتخابی تیم ملی، سیدعلی حسینی از تیم هیأت‌ دوومیدانی قم با پرشی به میزان سه متر و 70 سانتیمتر بالاتر از دیگر شرکت کنندگان در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم در پایان اظهار کرد: در همین رشته بهروز مخدومی از تیم هیأت‌ گلستان با رکورد سه متر و 20 سانتیمتر رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد و دومین نماینده هیأت‌ دوومیدانی قم یعنی محمدعلی زابلی با همین رکورد رتبه سوم و نشان برنز را به ارمغان آورد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcipwa5.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما