يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 48773
منبع : روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم

خط دوم كارخانه پردازش سايت البرز قم تا پايان سال راه‌اندازي مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: تا ۱۰ ماه آينده خط دوم كارخانه پردازش در سايت تفكيك و دفن زباله البرز راه‌اندازي مي‌شود
خط دوم كارخانه پردازش سايت البرز قم تا پايان سال راه‌اندازي مي‌شود
    به گزارش قم نيوز، سيدعبدالله ميرابراهيمي با اشاره به برنامه هاي اين سازمان براي توسعه زيرساخت‌هاي اين بخش در شهر قم، اظهار كرد: با توجه به اينكه برنامه‌هاي گسترده‌اي در سازمان براي توسعه تفكيك زباله و جلوگيري از دفن در حال پيگيري است به همين منظور اقدامات اوليه براي تقويت ظرفيت‌ها در سايت البرز دنبال مي‌شود.

    وي با اشاره به امكانات موجود در سايت تفكيك و دفن زباله البرز شهر قم، خاطرنشان كرد: در حال حاضر خط اول كارخانه پردازش در سايت البرز فعال است كه ظرفيت پردازش حدود ۳۰۰ تن زباله را دارا است.

    ميرابراهيمي با تاكيد بر اينكه تا ۱۰ ماه ديگر خط دوم كارخانه پردازش در سايت تفكيك و دفن زباله البرز راه‌اندازي مي‌شود، خاطرنشان كرد: سالن دريافت اين كارخانه با زيربناي ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع به زودي توسط شهرداري اجرايي و تكميل مي‌شود.

    وي اعتبار پيش‌بيش شده براي تكميل خط دوم كارخانه پردازش سايت تفكيك و دفن زباله البرز را ۳۵ ميليارد ريال عنوان كرد و افزود: با اضافه شدن اين خط به سايت البرز ظرفيت كارخانه پردازش به حدود ۶۰۰ تن مي‌رسد كه مي‌تواند اكثر پسماند جمع آوري شده در شهر در اين كارخانه پردازش شده و اقدامات بعدي روي آنها انجام شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcipya5.t1avy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما