دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : 22753

تولید نرم‌افزار نزدیک‌تر از ظهور در پژوهشکده مهدویت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس موسسه آینده روشن گفت: نرم‌افزار «نزدیک‌تر از ظهور» در پاسخ به شبهات فیلم ظهور نزدیک است در موسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) تولید و تدوین شد.
تولید نرم‌افزار نزدیک‌تر از ظهور در پژوهشکده مهدویت
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید مسعود پور سید آقایی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات موسسه علمی و فرهنگی آینده روشن اظهار داشت: بنای این مرکز علمی و فرهنگی به همت جمعی از فضلای حوزه علمیه گذاشته شد.

وی با اشاره به حضور جمعی از شخصیت‌های برجسته حوزوی در هیئت امنای مؤسسه آینده روشن تصریح کرد: آیت‌الله مؤمن، حجت‌الاسلام اختری، حجت‌الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس از جمله شخصیت‌های برجسته حوزوی هستند که در هیئت امنای این مرکز علمی و فرهنگی حضور دارند.

رئیس موسسه آینده روشن همچنین از حضور برخی شخصیت‌های لشکری در هیئت امنای این مرکز علمی و فرهنگی خبر داد و گفت: سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی عضو هیئت امنای این مرکز علمی هستند.

وی بیان داشت: برخی افراد به انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه موسسه آینده روشن از جایی مورد حمایت قرار می‌گیرد که پاسخ کوبنده‌ای در ازای این شایعه پراکنی‌ها دریافت کردند.

پور سید آقایی با اشاره به وجود هیئت علمی در مؤسسه آینده روشن تصریح کرد: آینده روشن از زمره نخستین مؤسسات مهدوی است که عضو هیات علمی جذب کرده است.

وی همچنین از انتشار دو مجله پژوهشی وابسته به این مرکز علمی و فرهنگی خبر داد و گفت: این نشریات دارای درجه علمی پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

رئیس موسسه آینده روشن با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبیین معارف مهدوی در قالب هنر تصریح کرد: نشریات و مجلات گوناگونی برای مقاطع مختلف سنی از سوی مؤسسه علمی فرهنگی آینده روشن منتشر می‌شود.

وی از تهیه و توزیع فیلم «ظهور نزدیک است» در طول چند سال گذشته در کشور خبر داد و گفت: توزیع این فیلم موجی را در کشور ایجاد کرد و این موسسه نیز در مقابل یک نرم‌افزار با عنوان «نزدیک تر از ظهور» به تولید رسید و پاسخ مستدل و محکمی ارائه شد.

رئیس موسسه آینده روشن ادامه داد: همچنین چندین مقاله علمی در مقابل فیلم ظهور نزدیک است از سوی محققان و دانش پژوهان مؤسسه آینده روشن در نشریات مؤسسه به چاپ رسید.

وی همچنین از برگزاری دهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت همزمان با نیمه شعبان با موضوع اخلاق و سبک زندگی زمینه‌ساز در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما خبر داد و گفت: سران قوا و اندیشمندان داخلی و خارجی در این همایش حضور دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcipyar.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما