پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 21123

مدیریت افکار عمومی وظیفه اصلی رسانه‌هاست

قم نيوز : قم نيوز: شهردار قم گفت: رسانه‌ها باید در جریان‌سازی تلاش داشته باشند و به عنوان یکی از بازوهای پرقدرت عوامل شهرداری بتوانند در گسترش پروژه‌های شهری بکوشند.
مدیریت افکار عمومی وظیفه اصلی رسانه‌هاست
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در بازدید از ستاد اطلاع رسانی شهرداری قم و سایت شهرنیوز با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و عکاسان گفت: رسالت کار شما در شهرنیوز مدیریت افکار عمومی است و باید شما در این راستا تلاش جدی داشته باشید.

وی بیان داشت: باید شما در جریان‌سازی تلاش داشته باشید و به عنوان یکی از بازوهای پرقدرت عوامل شهرداری بتوانید در گسترش پروژه‌های شهری بکوشید.

شهردار قم تصریح کرد: تنها نباید به سایت شهرداری اکتفا کرد، بلکه باید گسترده‌تر فعالیت کرده و در سطح جامعه فعالیت‌های شهری را به دیگران معرفی کنیم.

دلبری بیان داشت: طی صحبت‌هایی که با مردم انجام می‌شود، حتی آنها دلیل توقف بسیاری از پروژه‌ها را نمی‌دانند که باید این مسائل مطرح شده و اگر اطلاع رسانی لازم صورت گیرد همکاری مردم نیز بیشتر خواهد بود.

وی گفت: در اجرای پروژه‌های شهری، تملک زمین یکی از موضوعاتی است که همیشه وقت بسیار زیادی از شهرداری می‌گیرد و شهرنیوز می‌تواند با اطلاع‌رسانی مناسب مردم را به همکاری ترغیب کند.

شهردار قم تاکید کرد: ما از هیچ انتقادی نمی‌ترسیم و حتی از انتقاد کارشناسی خوشحال هم می‌شویم، زیرا انتقاد علاوه بر مطرح کردن مشکلات، امکان پاسخگویی به آن مشکل را خواهد داد.

دلبری افزود: خبرنگاران چشم بینای شهرداری در شهر هستند و هرگونه مشکلی را که مشاهده کردند انعکاس دهند تا برطرف شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcipzar.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما