سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 48926
منبع : خبرگزاری فارس
در فاصله 4 هفته تا آغاز فصل جديد ليگ برتر صورت مي‌گيرد

واگذاري امتياز ليگ برتري فوتسال قم به نيروي مقاومت بسيج

قم نيوز : قم نیوز: هیأت‌‌ فوتبال استان قم در آستانه شروع فصل جديد ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به دنبال يافتن حامي مالي جديد براي يكي از دو نماينده قم در صدد واگذاري اين تيم به مقاومت بسيج است.
واگذاري امتياز ليگ برتري فوتسال قم به نيروي مقاومت بسيج
به گزارش قم نیوز، نماینده فوتسال استان قم که از نخستین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در اواخر دهه 1370 تا پایان سال 1395 که 18 دوره آن سپری شده، با نام‌های مختلف در مقابل حریفان لیگ برتری به میدان رفته است.

فراز، ارم‌کیش، کیش‌ایر، صبای قم، ماهان‌تندیس، آتلیه‌طهران و یاسین‌پیشرو نام‌های متنوع تنها نماینده قم در 18 دوره سپری شده از بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران است ولی این تیم در آستانه شروع فصل جدید این رقابت‌ها در سال 1396 بدون حامی مالی است.

آخرین حامی مالی تیم لیگ برتری فوتسال قم، شرکت یاسین‌پیشرو بود که دو سال در لیگ‌های هفدهم و هجدهم در سال‌های 1394 و 1395 این تیم را در لیگ برتر مورد حمایت و پشتیبانی قرار داد اما بعد از پایان فصل 1395 لیگ برتر با حواشی مختلف از این فعالیت کناره‌گیری کرد.

اکنون که کمتر از چهار هفته به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور زمان باقی مانده است، نماینده لیگ برتری فوتسال قم بدون حامی مالی است و متولی این تیم یعنی هیأت‌‌ فوتبال استان قم در تلاش برای یافتن یک حامی و پشتیبان با توان مالی بالا برای این تیم است.

آخرین خبرها از پیگیری‌های هیأت‌‌ فوتبال استان قم راجع به این موضوع، حکایت از بررسی پرونده واگذاری امتیاز این تیم به نیروی مقاومت بسیج دارد و رئیس هیأت‌‌ فوتبال استان قم در این باره اظهار کرد: جلسه‌هایی با مسوول تربیت‌بدنی نیروی مقاومت بسیج داشته‌ایم و نتیجه این جلسات تا چند روز دیگر مشخص می‌شود.

کریم بهرامی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم شده این است که امتیاز تیم قطعا واگذار می‌شود، چون ما در مورد یاسین‌پیشرو که دو فصل حامی فوتسال قم بود حُسن نیت خود را ثابت کردیم و هر کاری که خواستند انجام دادیم اما به شخصه یقین داشتم یاسین‌پیشرو امسال تیم‌داری نمی‌کند.

رئیس هیأت‌‌ فوتبال استان قم در پایان اظهار کرد: ما دو شرط برای واگذاری امتیاز این تیم که سال گذشته یاسین‌پیشرو بود، اعلام کرده‌ایم، ابتدا اینکه تیم در استان قم بماند و دوم اینکه حق فروش تیم را ندارند، بنابراین قرار نیست پولی بابت خرید تیم جابه‌جا شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciq3a5.t1avr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما