يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 29936
سخنگوی شورای شهر قم:

باقری برنامه کاملی برای مدیریت شهری دارد

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: در جلسه نهایی انتخاب شهردار، حسین باقری برنامه کاملی در عرصه‌های گوناگون برای مدیریت شهری ارائه داد و رأی موافق شورا را کسب کرد.
باقری برنامه کاملی برای مدیریت شهری دارد
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان با اشاره به انتخاب حسین باقری برای تصدی سمت شهرداری قم اظهار داشت: سه نفر کاندیداهای نهایی پس از بررسی‌های لازم از میان ۲۰ کاندیدا برای تصدی این سمت انتخاب و به جلسه غیر علنی شورا دعوت شدند.

وی افزود: در این جلسه اعضای شورا برنامه‌ها و طرح‌های این سه نفر را شنیدند و پس از جمع‌بندی، رأی خود را اعلام کردند که آقای باقری در نهایت با ۱۶ رأی موافق، شهردار قم شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه حسین باقری برنامه‌های جامعی برای اداره شهر قم ارائه کرده است گفت: اهداف و چشم‌اندازی که برای مدیریت شهری از سوی وی در عرصه‌های مختلف ارائه شد، نظر موافق اعضای شورا را جلب کرد.

وی افزود: پس از نهایی شدن این رأی و ابلاغ حکم از سوی وزارت کشور، شهردار جدید قم برنامه‌های خود را به اطلاع عموم خواهد رساند.

ذاکریان عنوان کرد: مدیریت منابع انسانی شهرداری، مدیریت منابع مالی و تامین آن و نیز فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی زمینه‌هایی هستند که باقری در هر یک از آنها برنامه و اهداف کاملی را ارائه کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اعضای شورا با مقایسه برنامه‌های ارائه شده از سوی سه کاندید نهایی، رأی خود را اعلام کردند خاطرنشان کرد: امیدواریم این انتخاب موجب تداوم فعالیت‌های مفید شهرداری و تقویت آنها شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciq3ar.t1a3p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما