دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 14996
در گروه دوم مقدماتی:

دختران قمی به مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور اعزام شدند

قم نيوز : قم نیوز: دختران قمی در تلاش برای کسب عنوانی شایسته در رقابت با حریفان مدعی، به مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور اعزام شدند.
دختران قمی به مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور اعزام شدند
 به گزارش قم نیوز، از سوی فدراسیون بسکتبال کشورمان برنامه مسابقات قهرمانی کشور بانوان در رده های مختلف در حالی مشخص شد که با توجه به زمان برگزاری مسابقات، تیم مینی بسکتبال قم از فردا در آغاز دوره جدید این پیکارها به مصاف حریفان می رود.
 
بر اساس قرعه کشی انجام شده در فدراسیون بسکتبال برای برگزاری رقابت‌های مینی بسکتبال قهرمانی کشور در سال جاری، تیم های مدعی شرکت کننده در این رقابت ها در گروه های مختلف تقسیم بندی شده اند و تیم اعزامی هیئت بسکتبال استان قم نیز در گروه دوم جای دارد.
 
این در شرایطی است که مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور در گروه اول مقدماتی با حضور تیم های مینی بسکتبال دختران استان های تهران و البرز به شکل رفت و برگشت به میزبانی هیئت بسکتبال استان البرز در شهر کرج برگزار خواهد شد.
 
اما تیم مینی بسکتبال دختران هیئت بسکتبال استان قم در در مسابقات مینی بسکتبال منطقه دو قهرمانی کشور با تیمه ای مرکزی، قزوین و همدان همگروه است و فردا دوشنبه هفدهم تیر ماه راهی این مسابقات می شود در حالی که میزبان این گروه تیم مینی بسکتبال دختران هیئت قزوین است و رقابت ها به مدت دو روز به انجام خواهد رسید.
 
دختران قمی در حالی با کادر فنی خود راهی این مسابقات شدند که در مسابقات مینی بسکتبال منطقه سه کشور که به میزبانی هیئت بسکتبال استان سمنان در شهرستان شاهرود برگزار می شود، تیم های مازندران، گیلان، سمنان و گلستان حضور دارند و در روزهای 17 و 18 تیر ماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 
همچنین در پیکارهای مینی بسکتبال منطقه هشت کشور تیم های مینی بسکتبال فارس، هرمزگان، خوزستان و بوشهر تا هفدهم تیر ماه در شهر شیراز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت در حالی که تیم کهکیلویه در مسابقات این رده حضور نیافته است.
 
دختران بسکتبالیست رده سنی نونهالان نیز حریفان خود را در رقابت های قهرمانی کشور شناختند در حالی که مسابقات نونهالان منطقه یک با حضور تیمهای تهران و البرز به میزبانی هیئت بسکتبال استان البرز در شهر کرج برگزار خواهد شد.
 
همچنین در مسابقات نونهالان منطقه شش تیم های لرستان و کرمانشاه در شهرستان بروجرد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در رقابت های نونهالان منطقه هشت نیز تیم های فارس و خوزستان در شهر شیراز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت در حالی که در این گروه تیم های هرمزگان، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد انصراف داده اند.
 
در نهایت اینکه مسابقات نوجوانان منطقه شش به میزبانی هیئت بسکتبال کرمانشاه در شهر کرمانشاه برگزار می شود و در این گروه تیم های کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام  قرار دارند و تنها تیم های کرمانشاه و لرستان برای حضور در مسابقات این رده اعلام آمادگی نکرده اند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciq3az.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

چرااسم بازیکنان رادراین قسمت یادداشت نکردید