پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : 10486
شهردار منطقه یک قم خبر داد:

نصب جدول پلیمری برای نخستین بار در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم از نصب جدول پلیمری در سطح این منطقه و برای نخستین بار در پل فرهنگ خبر داد.
نصب جدول پلیمری برای نخستین بار در قم
به گزارش قم نیوز، مهندس قلیچ  با بیان اینکه جدول پلیمری دارای مزایای زیادی است، اظهار کرد: این جداول دارای طول ۳۳ متر و ارتفاع ۲۶ سانتی‌متری هستند که به دلیل دارا بودن مواد پلیمری uv سه سال گارانتی رنگ دارد.

وی ادامه داد: زیبایی، استقامت و ایمنی بالا، سبب استفاده از آن در خیابان‌ها شده و روی زمین‌های آسفالت و بتونی به صورت H در کنار هم قرار می‌گیرد و رول پلاک می‌شود.

شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه اینگونه جداول از نظر قیمتی به صرفه است، عنوان کرد: تاکنون به این شیوه از پل فرهنگ به سمت خیابان ۱۹ دی به طول ۱۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان جدول‌گذاری شده است.

وی در خصوص دیگر مزیت‌های این جدول‌ها ابراز داشت: این جداول چون ارتفاع بالایی ندارند، دید رانندگان را کور نمی‌کنند و در موقع بروز تصادف، خسارت جدی به خودرو وارد نمی‌شود؛ در واقع ضریب امنیتی بالایی برای شهروندان و خود شهر دارد.

قلیچ با بیان اینکه در گذشته منطقه چهار شهرداری قم از این جداول استفاده می‌کرد، عنوان کرد: در طرح اصلاح هندسی از پل فرهنگ تا خیابان ۱۹ دی از این جداول به صورت آزمایشی استفاده خواهد شد و در صورت تأیید در دیگر خیابان‌های منطقه از آن استفاده می‌شود.

قلیچ همچنین از اصلاح هندسی رمپ رودخانه به سمت خیابان شهید بیطرفان خبر داد و افزود: حدفاصل رمپ رودخانه تا خیابان شهید بیطرفان تصادفات زیادی به وقوع می‌پیوست، به همین دلیل شهرداری منطقه تصمیم به اصلاح آن با گذاشتن میدان کوچکی در این فاصله و تغییر مکان رمپ به منظور تردد خودروها گرفت.

وی ادامه داد: این طرح که از ابتدای آذرماه آغاز شده و قرار است طی یک‌ماهه به بهره‌برداری برسد، ۱۰۰ میلیون تومان هزینه در بردارد.

انتهای پیام/۱۱6/
https://qomnews.ir/vdciq5az.t1auv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

چند تا مورد:
1- قلیچ مهندس نیست
2- جدول به اصطلاح پلیمیری قبلاً در منطقه چهار قم و خیابان ساحلی اجرا شده است
3- این جداول در اثر برخورد خودروها از بین رفته اند