پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 25606

اختتامیه برنامه‌های قرآنی آستان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: آئین اختتامیه برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور تولیت و مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.
اختتامیه برنامه‌های قرآنی آستان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد:‌ حرم مطهر در ماه مبارک رمضان امسال، همچون سال‌های گذشته مجری برنامه‌های مختلف قرآنی است.

حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب با اشاره به اجرای این برنامه‌ها برای مخاطبان و اقشار مختلف جامعه افزود: برنامه‌های قرآنی حرم مطهر شامل آیین ترتیل‌خوانی ویژه بانوان، نوجوانان و عموم مردم و دوره‌های آموزشی مختلف است.

وی با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه این فعالیت‌ها در روز شنبه چهارم مرداد ‌ماه در حرم مطهر گفت:‌ در این مراسم که در بیست و هشتم رمضان، ساعت ۲۲ در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود قرائت قرآن کریم و اجرای برنامه همخوانی گروه تواشیح آغازگر برنامه‌های اختتامیه است.

مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس قم درباره دیگر برنامه‌های آیین اختتامیه برنامه‌های قرآنی حرم مطهر گفت:‌ در این مراسم، آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم و یکی از مدیران ارشد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخن خواهند پرداخت.

وی با اشاره به ارائه گزارش برنامه‌های قرآنی آستان مقدس قم توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی، معاون فرهنگی آستان افزود: در پایان این مراسم از جمعی از فعالان برنامه‌های قرآنی آستان تقدیر به عمل می آید.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdciqqar.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما