جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 27686
به مناسبت هفته ثبت‌احوال

ستاد هفته ثبت‌احوال در قم تشکیل شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ثبت‌احوال استان قم گفت: ستاد هفته ثبت‌احوال برای برگزاری برنامه‌های این هفته از سوم تا نهم دی‌ ماه در استان قم تشکیل شد.
ستاد هفته ثبت‌احوال در قم تشکیل شد
به گزارش قم نیوز ، ولی‌الله عسکری امروز در گفت‌وگو با فارس در قم از تشکیل ستاد هفته ثبت‌احوال در استان قم خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های ثبت‌احوال برای هفته ثبت‌احوال از سوم تا نهم دی‌ ماه برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه ایام این هفته توسط سازمان ثبت‌احوال کشور نامگذاری شده است، ادامه داد: سوم دی ماه به نام روز «ثبت‌احوال،‌ مدیریت هویت در فضای مجازی»، چهارم دی‌ ماه به نام روز «ثبت‌احوال، اتقان و صدور اسناد هویتی»، پنجم دی‌ ماه به نام روز «ثبت‌احوال،‌ نظام جامع شناسایی ایرانیان»، ششم دی‌ ماه به نام روز «ثبت‌احوال، رصد تحولات و آمار حیاتی»، هشتم دی‌ ماه به نام روز «ثبت‌احوال، حفظ هویت فرهنگی» و نهم دی‌ ماه به نام روز «ثبت‌احوال، ‌ثبت مهاجرت» نامگذاری شده است.
 
مدیرکل ثبت‌ احوال استان قم تصریح کرد: به مناسبت‌های مختلف و در راستای نام‌گذاری‌هایی که صورت گرفته است برنامه‌های متنوعی برای تشریح و تبیین عملکرد اداره‌کل ثبت‌احوال استان قم در این هفته اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciqqar.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما