شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 16606
بازگشت مربی سابق صبا به قم

انتصاب مرفاوی با چه هدفی صورت گرفته است/آیا صبا به روزهای اوج خود می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: با برکناری محمد مایلی کهن از سمت مربیگری تیم فوتبال صبای قم ، صبایی‌ها به دنبال کسی رفتند که او را مقصر اول شکست برابر الشباب در بازی پلی‌آف ۲۰ بهمن لیگ قهرمانان آسیا می‌دانستند.
انتصاب مرفاوی با چه هدفی صورت گرفته است/آیا صبا به روزهای اوج خود می‌رسد
به گزارش قم نیوز، این که مرفاوی  چرا رفت که حالا بخواهد برگردد سئوالی است که ذهن فوتبال دوستان را به خود مشغول می‌کند اما تصمیم هیئت‌مدیره صبا این بود که مربی نه چندان محبوب آن روزهای صبا به این تیم برگردد و همه از او انتظار شق‌القمر داشته باشند.
 
تصمیم هیئت‌مدیره صبا به چه معناست؟ چه چیزی سبب عدم نتیجه‌گیری و محبوبیت صمد مرفاوی در فصل گذشته شده بود که حالا با گذشت یک نیم‌فصل، تغییر کرده و او می‌خواهد ناجی صبا باشد.
 
حضور دوباره صمد مرفاوی در قم احتمالاً به مسائلی نظیر بودجه محدود باشگاه صبا، بی تیم بودن مرفاوی و خصوصیات وی و در نهایت رابطه خوب برخی اعضای هیئت مدیره صبا با مرفاوی مرتبط است.
 
مرفاوی البته با همه انتقاداتی که به او وارد است یک خصوصیت بهتر از مایلی کهن دارد و آن ، دوری از حاشیه‌هایی است که مایلی کهن با آن‌ها زندگی می‌کرد و این موردی است که شاید به نفع صبا تمام شود.
 
با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد آنچه بیش از هر چیز دیگری می‌تواند به یک نیم‌فصل دگرگون‌شده برای صبا کمک کند فعالیت قابل‌توجه در نقل و انتقالات نیم‌فصل است که باعث جبران خلأ ناشی از کمبود نیروی انسانی تأثیرگذار در زمین مسابقه می‌شود.
 
با علم بر مشکلات مالی صبا، واضح است که استعداد یاب های صبا – البته اگر وجود داشته باشند – باید به دنبال جذب بازیکنان نه چندان گران‌قیمت اما توانا در پست‌های مورد نیاز باشند در غیر این صورت یا باید با جیب پر پول به بازار نقل و انتقالات رفت ، یا بازیکنان بی‌کیفیت و حتی در مواردی سفارشی که طبیعتاً گران هم نیستند خریداری کرد و قناعت پیشه کرد و با همین نفرات فصل را به امید اتفاقات خوب تا پایان ادامه داد و منتظر حوادث نشست.
 
حضور صمد مرفاوی شاید فقط راهی باشد در جهت شوک وارد کردن به تیم صبا اما باید در این موضوع که بازگشت مربی قبلی تیم اصلاً شوک‌آور هست یا خیر، با تردید نگریست.
 
انتهای پیام/  125
https://qomnews.ir/vdciqqaz.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما