پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 41266
منبع : سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز
یادآوری وعده های دولت به دولت/

تکریم منتقدین از نوع اعتدالی آن!

قم نيوز : قم نیوز: حکایت اعتدال در برخورد با منتقدین در این دولت همانند خیلی چیزهای دیگر حکایتی عجیبی است، و بواقع هر چقدر این دولت ادعای اعتدالش بیشتر می شود مدال افتخار بر گردن منتقدین هم بیشتر!
تکریم منتقدین از نوع اعتدالی آن!
به گزارش قم نیوز، پرهیز از تخریب منتقدین یکی از وعده های رییس جمهور در ایام تبلیغات انتخاباتی سال 92 بود که نگاههای بسیاری را در رسانه ها به خود جلب کرد.

بنا بر این گزارش متاسفانه منتقدین در دولت روحانی نه تنها از سوی رسانه ها، احزاب و طرفداران آنها مورد آماج انواع تخریب و تهمت واقع شدند بلکه در این میان شخص رییس دولت نیز با الفاظی نه چندان محترمانه منتقدین خود را از دم تیغ می گذراندند.

اما حکایت اعتدال در برخورد با منتقدین در این دولت همانند خیلی چیزهای دیگر حکایتی عجیبی است، و بواقع هر چقدر این دولت ادعای اعتدالش بیشتر می شود مدال افتخار بر گردن منتقدین هم بیشتر! اما باید گفت هر چند منتقدین این دولت دیگر عادت کرده اند که بطور دائم از سوی دولت اعتدال تحقیر و مورد استهزا قرار بگیرند اما نگاهی به وعده های دولت در این خصوص خالی از لطف نیست.

**دولت تدبیر از هرگونه تهمت و تخریب پرهیز خواهد کرد. این دولت حتی به آن هایی که هشت سال به ماها تهمت زدند، مقابله به مثل نخواهد کرد ( 22 خرداد 92 سخنرانی در جمع مردم بجنورد )  

** ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﻘﺪﺍﺭﻯ ﺁﺯﺍﺩﻯ ﻋﻤﻞ ﺩﻫﻴﻢ؛ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻨﮕﺮﻳﺪ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎﻯ ﻣﺎ چه وضعی دارند  ( 16 خرداد 92 برنامه مناظره )

**من می‌خواهم به ملت بزرگ ایران بگویم که بنده شیوه تخریب را نمی‌پسندم و حاضر نیستم رقیبم را تخریب کنم ( 17 خرداد 92 مناظره سیاسی )    

**دولت تدبير و اميد از نقد استقبال كرده و مردم را دعوت به نقد سازنده درباره فعاليت‌ها و عملكرد خود مي‌كند و اين آزادي نقد ادامه خواهد داشت.  ( 10 خرداد 92 برنامه انتخاب ايراني) 

به گزارش قم نیوز با تمام این سخنان و وعده های زیبا نگاهی بسیار کوتاه به برخی از تخریب ها و تحقیرهای منتقدین نیز گویای واقعیات بسیاری می باشد.

 سخنان ریاست محترم جمهور در جلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری مرداد 93

**با بی‌عقلی‌ها چه کردیم؟ می‌گویند "چه دارد آن کسی که عقل ندارد و چه ندارد آن کسی که عقل دارد؟" با بی‌عقلی‌ها کاری کردند که آنها بیایند و نفت ما را تحریم کنند.

**بازی‌هایی که برخی این روزها درمی‌آورند و می‌گویند فلان‌جا رانت شد،  برای پوشاندن این رسوایی‌ها است. ما قصد دعوا با کسی نداریم ولی مردم باید بدانند در سال‌های گذشته چه بر سر آنها گذشته است.

**مگر می‌توانند این دولت پاک را لکه‌دار کنند؟ فساد غرق شده سال‌های پیش را مگر می‌شود با این سر و صداها شست؟ آنها باید بیایند پاسخ دهند. این دولت اعتقادش بر این است که با رانت، فساد، جناح‌بازی، حزب‌بازی و طایفه‌بازی نمی‌توان کشور را به پیش برد.

اظهارات دکتر روحانی در آذر 93

**یک عده تازه به دوران رسیده که البته ما به آنها هم احترام می گذاریم!، نمی خواهد اینقدر نسبت به آینده و ارزشهای انقلاب و ارزشهای اسلام دل‌نگران باشند...

به گزارش قم نیوز بیان کردن وعده های دولت برای منتقدین و انعکاس نحوه برخورد با منتقدین خود بهترین فریاد رسا می باشد و مجالی برای توضیح بیشتر نمی گذارد ضمن اینکه جدول زیر هم که سابقا توسط سایتهای دیگر منتشر شده بود و می توانید اینجا ملاحظه نمایید مدالهای افتخار دولت تدبیر و اعتدال برای منتقدین می باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciqra5.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما