چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 51076
منبع : خبرگزاری فارس
دبير شوراي علمي بنياد نخبگان استان قم خبر داد

تشكيل نخستين کارگروه تخصصي گردشگري مذهبي

قم نيوز : قم نیوز: رئيس بنياد نخبگان استان قم از تشكيل نخستين کارگروه تخصصي گردشگري مذهبي به منظور بهره‌مندي از نظرات نخبگان خبر داد.
تشكيل نخستين کارگروه تخصصي گردشگري مذهبي
به گزارش قم نیوز، حسین شیرازی در قم، با اشاره به طرح شناسایی سرآمدان علوم اسلامی و انسانی استان قم اظهار کرد: این طرح پس از تصویب شورای علمی بر اساس ظرفیت استان قم اجرا شد که در سال گذشته 130 نفر از سرآمدان علوم اسلامی و انسانی استان شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: استان قم با حضور نخبگان برگزاری اردوهای جهادی را در دستور کار دارد که در این بخش چهار اردوی جهادی ویژه استان قم در زمینه‌های پزشکی، فرهنگی و آموزشی با استفاده از نخبگان کشوری برگزار شده است.

دبیر شورای علمی بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به برنامه‌هایی ویژه معرفی نخبگان استان قم گفت: پنج برنامه در زمینه معرفی الگوها و تکریم نخبگان برگزار شده تا با الگوبرداری از آنها به خودباوری برسند.

وی از تشکیل نخستین کارگروه تخصصی گردشگری مذهبی خبر داد و افزود: این کارگروه با درخواست معاونت امور زائران استانداری تشکیل شده تا از نظرات علمی نخبگان و افراد با استعداد استفاده شود و در زمینه مسائل شناخت لازم کسب شود.

شیرازی با بیان اینکه شناسایی نخبگان و سرآمدان در دو بخش صورت می‌گیرد گفت: دانشجویان برتر در بخشی شناسایی می‌شوند و تسهیلاتی در زمینه‌های توانمندی آموزشی، ارتباطات علمی، اجرای پایان‌نامه، شرکت در مجامع علمی، هسته پژوهش، بیمه تکمیلی، هدیه ازدواج، ودیعه مسکن، توانمندی کارآفرینی و... به آنها تعلق می‌گیرد.

وی یادآور شد:‌ در بخش دانش‌آموختگان تسهیلاتی مانند نظام وظیفه، جایزه شهید احدی(ادامه تحصیل)، شهید آشتیانی(جذب در دستگاه‌های اجرایی)، هدیه‌های فرهنگی و... به آنها اهدا می‌شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciquaw.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما