شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 46856
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد

وزش باد شدید در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: عصر امروز وزش باد نسبتا شدیدی را در استان شاهد خواهیم بود.
وزش باد شدید در قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز بارش باران تا ظهر در قم ادامه دارد و از ظهر بارش باران در این شهر قطع می‌شود، همچنین از اواخر وقت امروز کاهش ابر را در شهر قم شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز هم عصر وزش باد نسبتا شدیدی را در استان شاهد خواهیم بود ادامه داد: فردا هوای استان قم صاف تا قسمتی ابری بوده و از عصر با افزایش ابر، رگبار و باران پیش بینی می‌شود، همچنین روز دوشنبه هم هوای استان قم کمی تا قسمتی ابری خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: امروز کمترین دمای استان 6 درجه و بیشترین دمای قم هم 11 درجه است، فردا حداقل و حداکثر دمای استان 11 درجه و 16 درجه خواهد بود، اما روز دوشنبه بیشترین و کمترین دمای قم به 20 درجه و هفت درجه می‌رسد.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم اظهار کرد: امروز جهت وزش باد در استان شمال شرقی با سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است، اما فردا و روز دوشنبه جهت وزش باد در قم غربی و با سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: در 24 ساعت اخیر سردترین نقطه استان قم منطقه دستجرد با چهار درجه و گرم ترین نقطه استان هم منطقه کوه سفید با 13 درجه بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته بارش حدود 22 میلی متر باران در قم ثبت شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciqva5.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما