دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 35876
منبع : خبرگزاری دانشجو
پردیس فارابی(قم) دانشگاه تهران:

خون آیت الله نمر، دریایی خواهد شد که آل سعود را در خود غرق خواهد ساخت

قم نيوز : قم نگار: پردیس فارابی دانشگاه تهران در بیانیه‌‌ای در محکومیت اقدام آل سعود اعلام کرد: اقدام آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر باقر النمر، در حالی که جهان اسلام هنوز درتب و تاب حادثه حج سال جاری به سر می‌برد، گویای گستاخی این رژیم در مبارزه با اسلام و مجاهدان راه خداست.
خون آیت الله نمر، دریایی خواهد شد که آل سعود را در خود غرق خواهد ساخت
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پردیس فارابی(قم) دانشگاه تهران در بیانیه‌‌ای در محکومیت اقدام آل سعود اعلام کرد: اقدام آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر باقر النمر، در حالی که جهان اسلام هنوز درتب و تاب حادثه حج سال جاری به سر می‌برد، گویای گستاخی این رژیم در مبارزه با اسلام و مجاهدان راه خداست.

متن این بیانیه به شرح زیر است،

«بسم الله الرحمن الرحیم»


«فان الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه الله لخاصه اولیائه؛ هر آینه جهاد، دری است از درهای بهشت که خداوند به روی بندگان خاص خود گشوده است.» (نهج البلاغه/ خطبه ۲۷)


اقدام آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر باقر النمر، در حالی که جهان اسلام هنوز درتب و تاب حادثه حج سال جاری به سر می برد، گویای گستاخی این رژیم در مبارزه با اسلام و مجاهدان راه خداست. این جنایت که واکنشی است در برابر نا کامی های این رژیم در حوادث یمن، بحرین، عراق، سوریه، اولین اقدام از این دست نبوده و آخرین آن نیز نخواهد بود؛ اما بی تردید خون این شهید والا مقام، دریایی خواهد شد که آل سعود را در خود غرق خواهد ساخت، آن گونه که نیل با فرعونیان کرد.


شیخ نمر بر خلاف ادعاهای آل سعود، مجاهدی آزادی خواه بود؛ او مجاهدی بود که از رهگذر سال ها تعلیم و تعلم به حکم ندای فطرت، فریاد حق طلبانه آزادی هزاران انسان در بند رژیم آل سعود را سر می داد و کرامت آن ها را خواستار شد در این راه، نه از سرزنش ملامت گران به خود لرزید و نه عافیت‌طلبی دنیا طلبان او را از مسیر باز داشت.


و طبیعی است که ندای حق طلبانه این شهید به گوش مسند نشینان غرور و نفت و دلار خوش نیاید و مگر نه این که مزد جهاد، شهادت در راه خداست!


ما استادان، کارکنان و دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران ضمن عرض تسلیت شهادت عالم مجاهد آیت الله نمر باقر النمر به ساحت مقدس ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری بر این باوریم که نه به حکم تحلیل گران و سیاستمداران که به حکم سنت الهی اضمحلال رژیم جاهل آل سعود تاوان خون به ناحق ریخته این شهید عزیز خواهد بود.


«وسیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون»


هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان


پردیس فارابی دانشگاه تهران

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciqvap.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما