يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : 25886

آمادگی قم برای میزبانی مسابقات آسیایی بدمینتون

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان قم ضمن اعلام آمادگی قم برای میزبانی مسابقات بین‌المللی و آسیایی بدمینتون گفت: امیدوارم با نگاه مثبت فدراسیون بدمینتون به ورزش قم، بتوانیم به زودی میزبان یک تورنمنت بین المللی بدمینتون در قم باشیم.
آمادگی قم برای میزبانی مسابقات آسیایی بدمینتون
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی در مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان قم که امروز با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در محل اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: هیئت بدمینتون، هیئتی منحصر به فرد و دارای افتخارات چشم گیر است و بابت کسب این افتخارات باید از زحمتکشان بدمینتون قم تشکر کنم که هیئت را درشان واقعی یک هیئت ورزشی اداره کردند.

وی گفت: ریاست هیئت بدمینتون، توانایی و ظرفیت توسعه این رشته در قم را دارد و انصراف دیگر نامزد‌ها نشان دهنده اعتماد رقبا به توانایی‌های رئیس فعلی هیئت است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: علی پنجه باشی رئیس هیئت بدمینتون هم داور و هم مربی این رشته بوده و پیش از این مسئولیت هیئت آمادگی جسمانی را بر عهده داشته است و امیدوارم تلاش‌های وی در راه توسعه عمومی بدمینتون حتی بیش از گذشته باشد.

عابدی بیان کرد: هیئت بدمینتون قم در سال ۹۲ سومین هیئت بر‌تر در میان هیئت های ورزشی استان قم شد و در رنکینگ هیئت‌های استانی فدراسیون، در بین ۳۲ استان کشور، هیئت هشتم کشور شد و معتقدم پس از این، انتظارات از ایشان بیشتر می‌شود و همه اعضای خانواده بدمینتون با وی همراه هستند.

وی تصریح کرد: استان قم آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی بدمینتون در قم را دارد زیرا این ظرفیت در قم هست و امیدوارم با نگاه مثبت فدراسیون بدمینتون به ورزش قم، بتوانیم به زودی میزبان یک تورنمنت بین المللی بدمینتون در قم باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قم خاطرنشان کرد: ۴ رای ممتنع در مجمع انتخابات هیئت بدمینتون را به فال نیک می‌گیریم زیرا این آرای ممتنع سبب می‌شود هیئت بدمینتون با انگیزه دوچندان برای جلب رضایت حداکثری تلاش کند و اعتقاد دارم باید انتقاد یا آرای مخالف وجود داشته باشد تا زمینه پیشرفت ایجاد شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciqvar.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما