دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : 26506

۷۵ درصد بازیکنان نفت را ‌خوزستانی‌ها تشکیل می‌دهند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان این که هدف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بقا در نخستین حضورش در لیگ بر‌تر است گفت: ۷۵ درصد بازیکنان نفت را بازیکنان خوزستانی تشکیل می‌دهند.
۷۵ درصد بازیکنان نفت را ‌خوزستانی‌ها تشکیل می‌دهند
به گزارش قم نیوز، مجید باقری نیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و نفت مسجد سلیمان که امروز در دفتر باشگاه صبای قم برگزار شد اظهار کرد: دیدار با صبا، نسبت به ۳ بازی قبلی ما دشوار‌ترین بازی است و با وجود اینکه تیم صبا را آنالیز کرده‌ایم، اما می‌دانیم که کار سختی در قم برابر تیم بدون شکست صبا در پیش داریم.

وی گفت: صبا تیمی با انگیزه و دونده است که با توجه به کسب نتایج منطقی و مطلوب از نظر روحی شرایط مناسبی دارد و شکست دادن این تیم در قم آسان نیست اما با این وجود با تمام قوا به میدان می‌رویم و به دنبال کسب امتیاز هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان افزود: خوشبختانه مصدوم و محرومی برای دیدار با صبا نداریم و امیدوار به انجام یک بازی خوب و رو به جلو و کسب نتیجه‌ای قابل قبول در قم هستیم.

باقری نیا بیان کرد: تیم ما تیمی جوان است و ۷۵ درصد بازیکنان ما را بازیکنان خوزستانی تشکیل می‌دهند، می‌خواهیم با تکیه بر انگیزه و جوانی تیم بدرخشیم و به هدفمان که بقا در لیگ بر‌تر است، برسیم.

وی عنوان کرد: کسب سهمیه برای تیم نفت مسجد سلیمان با توجه به داشته‌های این تیم و مقایسه با حریفان غیر ممکن است اما امیدواریم به‌تدریج بهتر شویم و با ایجاد حاشیه امنیت مبنی بر باقی ماندمان در لیگ بر‌تر، به فکر رتبه تک رقمی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: نفت مسجد سلیمان در ۳ بازی پیشین خود موفق به گلزنی نشده البته تیم‌های دیگری هم در لیگ بر‌تر هستند که هنوز دروازه حریفان را باز نکرده‌اند اما در پی آن هستیم که این طلسم را فردا در مسابقه با صبا بشکنیم.

باقری نیا خاطرنشان کرد: در فوتبال خوزستان، توجه خوبی به فوتبال پایه و تامین زیرساخت‌های فوتبال در رده‌های سنی پایین‌تر از بزرگسالان شده است اما برخی از باشگاه‌ها هم هستند که کار و سرمایه گذاری در پایه برایشان اهمیتی ندارد و به دنبال نتیجه گیری حتی مقطعی تیم‌های بزرگسالان خود هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciqwar.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما