سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : 22546

گشایش اعتبار با نرخ بیش از 30 درصد از سوی بانک‌ها تخلف است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گشایش اعتبار با نرخ بیش از 30 درصد از سوی بانک‌ها تخلف است، گفت: این موضوع در جلسه با مسؤلان بانک‌های استان قم بررسی می‌شود
گشایش اعتبار با نرخ بیش از 30 درصد از سوی بانک‌ها تخلف است
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی دوشنبه شب در دیدار با اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان قم با وی، با اشاره به سهم صنعت در قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، گفت: علی القاعده باید این کار صورت می‌گرفت، امیدواریم دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نگاه ویژه‌ای به بخش صنعت داشته باشد.

وی برای عدم بازگشایی ال سی برای بخش تولید در استان قم و یا بازگشایی ال سی با نرخ ۱۰۰ تا ۱۳۰ درصد، گفت: گشایش اعتبار طبق دستور دولت باید با نرخ ۳۰ درصد باشد و اگر این کار صورت نگیرد، تخلف از سوی بانک‌ها است و در جلسه با مسؤلان بانک‌های استان قم این مورد بررسی می‌شود.

لاریجانی با اشاره به مالیات ‌پرداختی از سوی بنگاه‌های اقتصادی گفت: این سیاست نباید مغایر با هدفمندی یارانه‌ها باشد و اگر اتاق بازرگانی استان قم نظری دارد آن را تدوین و به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره پرداخت به موقع مالیات از سوی بخش صنعت و تأخیر در بازگشت ارزش افزوده به حساب شرکت‌ها گفت: این نکته‌ای است که باید با مسؤلان وزارت اقتصاد و امور دارایی بررسی شود.
انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdciqwar.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما