پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 50176
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

دعوت دوومیدانی‌کار قم برای اعزام به رقابت‌های جهانی نوجوانان

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ دوومیدانی استان قم از دعوت ملی‌پوش آینده‌دار این رشته برای اعزام به رقابت‌های 2017 قهرمانی نوجوانان جهان خبر داد.
دعوت دوومیدانی‌کار قم برای اعزام به رقابت‌های جهانی نوجوانان
به گزارش قم نیوز، محمدرضا اسحاقی، ‌اظهار کرد: امسال یکی از مهمترین اهداف هیأت‌ دوومیدانی استان قم کسب سهمیه تیم‌های ملی رده‌‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای حضور در مسابقات مختلف برون‌مرزی نظیر بین‌المللی، آسیایی و جهانی بود که خوشبختانه تا کنون به هر سه آنها رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: در سال قبل یکی از بهترین‌ سال‌های عملکرد و فعالیت دوومیدانی قم را تجربه کردیم اما یک جای خالی بزرگ در کارنامه دوومیدانی قم، مدال مسابقات برون‌مرزی بود و امسال به دنبال این هستیم که حتما از مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی مدال بگیریم.

دبیر هیأت‌ دوومیدانی استان قم اضافه کرد: به لطف خدا در یک هفته اخیر چند مدال میادین برون‌مرزی سال 1396 با درخشش یکی از بهترین‌های حال حاضر دوومیدانی قم یعنی رضا ملک‌پور از مسابقات جهانی کارگران و همچنین پیکارهای بین‌المللی جام کازانف قزاقستان نصیب دوومیدانی شد.

وی که در مسابقات 2017 قهرمانی دوومیدانی نوجوانان آسیا یکی از مربیان تیم ملی کشورمان بود، اضافه کرد: با حضور علی سلامتیان در ترکیب تیم اعزامی ایران به مسابقات آسیایی و پیکارهای جهانی دانش‌آموزان‏، رضا ملک‌پور در مسابقات کارگران جهان و جام کازانف و محمدتقی مهرعلی در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی نوجوانان، شانس کسب مدال از میادین برون‌مرزی برای دوومیدانی قم افزایش یافته است.

اسحاقی با اشاره به انتخاب محمدتقی مهرعلی برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان، اضافه کرد: با هدف حضور موفق تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی 2017، اعضای این تیم از جمله ملی‌پوش مستعد و آینده‌دار دوومیدانی قم به اردوی آماده‌سازی دعوت شدند.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون دوومیدانی، اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان از هشتم تا بیستم تیر ماه به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

دبیر هیأت‌ دوومیدانی استان قم با بیان اینکه کشور کنیا در روزهای 21 تا 25 تیر میزبان رقابت‌های جهانی نوجوانان است، اظهار کرد: محمد تقی مهرعلی در رشته پرتاب وزنه یکی از 9 ملی‌پوشی است که از سوی کادر فنی برای اعزام به این پیکارها به اردوی تیم ملی فراخوانده شده است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciqzaw.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما