سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 42922
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عنوان کرد

انجام 35 عملیات‌ آتش‌نشانی در 2 روز گذشته/ مصدومیت سرنشین موتورسیکلت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در دو روز گذشته جمعاً 35 عملیات‌ آتش‌نشانی در سطح شهر قم انجام و به مردم خدمات رسانی شده است.
انجام 35 عملیات‌ آتش‌نشانی در 2 روز گذشته/ مصدومیت سرنشین موتورسیکلت
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری  با اشاره به عملیات‌های آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته در شهر قم اظهار کرد: در دو روز گذشته جمعاً 35 عملیات‌ آتش‌نشانی در سطح شهر قم انجام و به مردم خدمات رسانی شده است.

وی با بیان اینکه طی عملیات‌های دو روز گذشته یک نفر بر اثر حادثه موتورسیکلت مصدوم شده است، خاطرنشان کرد: عملیات‌هایی که انجام شده شامل عملیات اطفای حریق، نجات و ایمن سازی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به 13 مورد عملیات حریق انجام شده در 48 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: چهار مورد حریق خودرو، چهار مورد حریق ضایعات، یک مورد حریق منزل، دو مورد حریق مغازه، یک مورد حریق سوپرمارکت و یک مورد حریق کانکسی در روستای شاهجرد طی این عملیات‌ها اطفا شد.

وی با اشاره به عملیات‌های نجاتی که توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام شده است خاطرنشان کرد: طی این مدت 15 عملیات نجات انجام شد که در آن‌ها دو مورد بازگشایی درب منزل، یک مورد بازگشایی درب آسانسور، یک مورد رهاسازی خودرو بر اثر تصادف با گاردریل و هشت مورد صید و  رهاسازی حیوانات صورت گرفت.

جعفری خاطرنشان کرد: طی این عملیات‌ها بر اثر گیرکردن چادر یک خانم 22 ساله لای چرخ‌های موتورسیکلت، وی از ناحیه کتف مصدوم و تحویل نیرو‌های اورژانس شد.

وی با بیان اینکه طی 48 ساعت گذشته هفت عملیات ایمن‌سازی در شهر انجام شده است، افزود: سه مورد قطع آژیر، دو مورد رفع نشت گاز منزل، یک مورد رفع نشت آب و یک مورد رهاسازی خودرو سقوط کرده داخل چاه بالابر در این عملیات‌ها صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: از راکبین موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود در صورت سوارکردن سرنشین زن با چادر، حتماً نکات ایمنی را رعایت کرده تا مشکلی رخ ندهد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcir3a5.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما