پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 33922
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

۴۵۰ دانشجو در سی‌امین دوره جشنواره قرآن دانشجویان کشور شرکت می‌کنند

قم نيوز : قم نگار: حجت الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری سی‌امین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه علوم قرآنی و با حضور ۴۵۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور از ۱۹ تا ۲۱ آبان ماه سال جاری خبرداد.
۴۵۰ دانشجو در سی‌امین دوره جشنواره قرآن دانشجویان کشور شرکت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اعلام خبر برگزاری سی‌امین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه علوم قرآنی اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های تفسیر، حفظ، اذان و قرائت با حضور ۴۵۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور از ۱۹ تا ۲۱ آبان ماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات گسترش فرهنگ انس با قرآن و عترت است، افزود: ۶ نفر نخست برگزیدگان این دوره از مسابقات به ششمین دوره مسابقات بین المللی دانشجویان جهان اسلام اعزام می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان اوقاف ادامه داد: دانشگاه علوم قرآنی با بیش از ۵ هزار دانشجو، ۸۰ هیئت علمی و ۲۲ دانشکده در سراسر کشور در رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی در مقاطع مختلف دانشجو دارد.

به گفته وی دانشگاه علوم قرآنی تنها دانشگاه تخصصی در زمینه علوم قرآنی و تفسیر است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcir3ap.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما