پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 52462
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر ستاد اقامه نماز قم خبر داد

برگزاری اردوهای تخصصی نماز و خانواده

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ستاد اقامه نماز قم از برگزاری اردوهای تخصصی نماز با عنوان نماز و خانواده برگزار می‌شود.
برگزاری اردوهای تخصصی نماز و خانواده
برگزاری اردوهای تخصصی نماز و خانواده

به گزارش قم نیوز، محمد خامه یار با بیان اینکه طرح اجرای اردوهای تخصصی نماز در دستور کار است گفت: هدف از برگزاری این اردوها، آموزش عملی نماز و مسائل مربوط به آن است که به صورت کارگاهی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده، برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت عملی و کارگاهی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و به همین منظور این ستاد طرح اجرای اردوهای تخصصی نماز را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر ستاد اقامه نماز قم از دیگر اهداف برگزاری این اردوها را آموزش مسایل و احکام مورد نیاز جوانان در موضوع نماز عنوان کرد و گفت: آموزش این مسائل می‌توان به جوانان و نوجوانان امکان توجه بیشتر را در برپایی این فریضه الهی خواهد داد.

خامه‌یار افزود: این اردوها به صورت یک روزه و یا دو روزه برگزار خواهد شد و در نخستین دوره آن 110 نفر از دانش‌آموزان دختر و والدین آنان حضور خواهند داشت و شیوه‌های دعوت به نماز به مادران و نحوه خواندن نماز و مسایل آن به فرزندان آنان آموزش داده خواهد شد.

وی گفت: در نخستین دوره این اردو که 29 مردادماه در یکی از مجتمع‌های بخش کهک برگزار خواهد شد مددجویان کمیته امداد حضرت امام حضور خواهند داشت.

مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به برگزاری اردوی آموزشی خواهران یاوران نماز گفت: با توجه به استقبال از برنامه‌های آموزشی این اردو که به صورت عملی آموزش نماز داده شد، همه تلاش خود را برای برگزاری این دوره‌ها به کار خواهیم برد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcir5aw.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما