جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 38332
منبع : پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران

يك روحاني اهل بوركينافاسو: تروريسم خطر جدي براي جهان و آفريقاست

قم نيوز : قم نیوز: يك روحاني اهل كشور بوركينافاسو با ابراز نگراني از وضعيت تروريسم و خشونت در جهان امروز گفت: متاسفانه گروه هاي تروريستي مانند بوكوحرام با بي رحمي و شقاوت كامل، مردم را به خاك و خون مي كشند.
يك روحاني اهل بوركينافاسو: تروريسم خطر جدي براي جهان و آفريقاست
به گزارش قم نیوز، «عبدالله بلم» عصر پنجشنبه در همايش «راهكارهاي ترويج و تبليغ در قاره آفريقا، فرصت ها و تهديدها» در مسجد مقدس جمكران افزود: تروريسيم در كشورهاي مختلف جهان از جمله آفريقا تهديد و خطر جدي براي صلح جهاني است.

وي ادامه داد: ما امروز راهي جز وحدت و اتحاد در برابر اين گروه هاي تروريستي و دشمنان اسلام نداريم، بايد با همدلي و همفكري، تهديدهايي كه در كشورهاي ما وجود دارد را به فرصت تبديل كنيم.

عبدالله بلم خاطرنشان كرد: وقتي مي خواهيم هدف و يك راهبردي براي خود تعيين كنيم بايد نقاط ضعف و قوت شناسايي شود و به نتيجه واحدي برسيم.

وي يادآورشد: مسائل فرهنگي و مذهبي ما يك فرصت است، تاسيس حوزه هاي علميه در كشورهاي آفريقايي، گسترش آكادمي اسلامي و تلاش براي تقريب و وحدت بين مذاهب اسلامي بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وي اظهار داشت: بايد چنين نشست ها و جلساتي براي رهايي كشورهاي ما از وضعيت كنوني و مهار تروريسم از طريق آگاهي مردم، استمرار داشته باشد.

همايش «راهكارهاي ترويج و تبليغ در قاره آفريقا، فرصت ها و تهديدها» با حضور طلبه ها و مبلغان قاره آفريفا در مسجد مقدس جمكران در قم برگزار شد.

در اين همايش كه با محوريت «تبليغ تشيع و مهدويت در آفريقا» ترتيب يافت، 200 تن از طلبه ها و مبلغان از 30 كشور آفريقايي حضور داشتند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcirpap.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما