سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 31302
منبع : پايگاه خبري پليس
معاون فرماندهی انتظامی قم خبر داد

۲۰ تیرماه امسال؛ فراخوان مشمولان اعزامی دیپلم و زیر دیپلم

قم نيوز : قم نیوز: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از فراخوان مشمولان اعزامی دیپلم و زیر دیپلم تا ۲۰ تیرماه سال جاری خبر داد.
۲۰ تیرماه امسال؛ فراخوان مشمولان اعزامی دیپلم و زیر دیپلم
به گزارش قم نیوز، ولی ترابی اظهار داشت: تمام مشمولان غایب و غیرغایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بیستم تیر ماه ۱۳۹۴ است، باید رأس ساعت ۷صبح روز شنبه ۲۰ تیرماه در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس "قم - حدفاصل عوارضی قم- کاشان و عوارضی قم – تهران، معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم" حاضرشده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افزود: آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند نیز می‌توانند به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند و عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

وی گفت: تمام مشمولان، اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcirpap.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما