پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 29332
مدیرکل آمار و اطلاعات قم:

نقشه سرشماری نفوس و مسکن استان قم سال ۹۴ تهیه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آمار و اطلاعات استان قم از اجرای طرح سراسر سرشماری نفوس و مسکن در سال ۹۵ خبرداد و گفت: در این راستا از ابتدای سال ۹۴ تهیه نقشه این طرح و مقدمات آن در دستور کار قرار می‌گیرد.
نقشه سرشماری نفوس و مسکن استان قم سال ۹۴ تهیه می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدجواد شاکرآرانی با اشاره به نتایج آمار سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ اظهارداشت: این طرح هر ۱۰ سال صورت می‌گیرد و در سال ۹۳ این طرح همزمان با سراسر کشور در قم نیز برگزار شد.

مدیرکل آمار و اطلاعات استان قم با بیان اینکه این طرح از ۵ مهر ۹۳ در قم آغاز شد و تا ۵ آبان ماه ادامه داشت، عنوان کرد: اجرای کامل طرح سرشماری عمومی در ۵ بخش و ۹ دهستان استان قم با فعالیت ۲۵ مأمور سرشماری انجام شد.

وی با بیان اینکه سرشماری عمومی کشاورزی قم در ۳۵۳ نقطه جغرافیایی انجام شد، تصریح کرد: این طرح در سال جاری به صورت الکترونیکی انجام و آمار اطلاعات به صورت روزانه در مرکز آمار کشور ثبت و جمع آوری شد.

شاکر‌آرانی با اشاره به اینکه این آمار برای افراد نفع شخصی ندارد گفت: آمارگیری و سرشماری اطلاعاتی را برای برنامه ریزی در اختیار مدیران ملی و استانی می‌گذارد.

مدیرکل آمار و اطلاعات استان قم با بیان اینکه این آمار در برآورد حجم تولیدات بسیار با اهمیت است، خاطرنشان کرد: در طرح سرشماری سال جاری ۱۱ هزار و ۸۳۰ بهره بردار کشاورزی در استان قم شناسایی شده‌اند.

وی برنامه ریزی در بخش باغی، زراعی و صادرات از دیگر نتایجی است که از طرح سرشماری عمومی کشاورزی احصا می‌شود، عنوان کرد: این داده‌ها همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی و مباحث توسعه را نیز ممکن می‌کند.

شاکرآرانی همچنین از اجرای طرح سراسر سرشماری نفوس و مسکن در سال ۹۵ خبرداد و گفت: در این راستا از ابتدای سال ۹۴ تهیه نقشه این طرح و مقدمات آن را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcirpar.t1a3p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما