چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 34642
رئیس هیئت جودوی قم:

تیم جودوی زین الدین قم در مرحله نهایی لیگ بر‌تر به میدان می‌رود

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: تیم جودوی شهید زین الدین قم فردا برای قهرمانی در لیگ بر‌تر جودوی نوجوانان کشور به میدان می‌رود.
تیم جودوی زین الدین قم در مرحله نهایی لیگ بر‌تر به میدان می‌رود
به گزارش قم نگار، سعید علیزاده اظهار داشت: پرونده رقابت‌های لیگ بر‌تر جودوی نوجوانان کشور فردا در تهران بسته می‌شود و نماینده قم به عنوان یکی از ۴ تیم حاضر در مرحله نهایی وارد مسابقات می‌شود.

وی افزود: تیم جودوی شهید زین الدین قم که امسال در نخستین حضور خود در لیگ بر‌تر نوجوانان کشور پرفروغ ظاهر شد توانست در پایان مرحله گروهی با کسب ۲۷ امتیاز پس از تیم ۳۶ امتیازی شهرداری گرمدره در رده دوم قرار گیرد.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: با توجه به صعود ۲ تیم از گروه‌های ۲ گانه به مرحله نهایی، تیم شهید زین الدین قم نیز به دور پایانی راه یافته است و مسابقات خود را به صورت گروهی از فردا در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌کند.

علیزاده بیان داشت: در مرحله پایاینی تیم‌های نیروی مقاومت بسیج، شهرداری گرم دره، بسیج بازار بزرگ بین الملل مشهد و شهید زین الدین قم حضور دارند و حضور یک تیم قمی در میان این تیم‌ها برای جودوی قم امیدوار کننده است.

وی عنوان کرد: تیم شهید زین الدین قم امسال برای نخستین بار در این مسابقات حاضر شد و موفقیت‌های این تیم نتیجه سرمایه گذاری جودوی قم بر روی رده‌های سنی پایه است و آینده خوبی را برای جودوی قم متصور هستیم.

رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد: دور گروهی این مسابقات با حضور ۱۳ تیم در قالب ۲ گروه برگزار شد که در ‌‌نهایت و از گروه یک تیم‌های مقاومت با ۳۶ امتیاز به عنوان تیم نخست و بسیج بازار بین الملل مشهد با ۲۸ امتیاز راهی مرحله نیمه نهایی شدند و از گروه دوم نیز شهرداری گرمدره با ۳۶ امتیاز و شهید زین الدین قم با ۲۷ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcirqap.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما