يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 30682
رئیس شورای شهر قم:

همدلی و همزبانی با شهرداری سبب تسریع حل مشکلات شهری قم می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه باید با شهردار جدید همدلی لازم را داشته باشیم، گفت: همدلی زیادی در استان وجود دارد و با این همدلی باید به حل مشکلات بپردازیم.
همدلی و همزبانی با شهرداری سبب تسریع حل مشکلات شهری قم می‌شود
به گزارش قم نیوز، ولی الله بیاتی صبح امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت: انتخاب شهردار قم ختم به خیر شد و انتخاب خوبی در این زمینه انجام شد و سقائیان نژاد که سابقه علمی و اجرایی زیادی دارد به عنوان شهردار قم انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در جلسه ای سه ساعته نقطه نظرات اعضای شورا آقای سقائیان نژاد مطرح شد افزود: سرانجام با ۱۹ رأی موافق و یک رأی ممتنع ایشان به عنوان شهردار قم انتخاب شدند.

وی با تقدیر از تلاش رسانه‌ها برای انتشار اخبار مربوط به انتخاب شهردار قم باید افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداری، شخصیت‌هایی مانند آیت الله حسینی بوشهری و اعضای شورای شهر قم تلاش بسیاری برای داشتن یک انتخاب مناسب در شهر قم انجام دادند.

بیاتی با اشاره به اینکه چندین سفر به اصفهان داشتیم تا گزینه نخست شورا برای سمت شهرداری را متقاعد کنیم بیان کرد: استقبال خوبی از این انتخاب صورت گرفت و با اینکه مراسم معارفه در یک روز تعطیل بود امام سالن شهرداری مملو از جمعیت بود و همه مسئولان در جلسه حضور داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه باید با شهردار جدید همدلی لازم را داشته باشیم، افزود: همدلی زیادی در استان وجود دارد و با این همدلی باید به حل مشکلات بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه دکتر لاریجانی هم قول داده‌اند به حل مشکلات کمک کنند گفت: مسائلی مانند بدهی‌های بانکی شهرداری و اجرای پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری‌ها با همدلی رفع می‌شوند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcirqap.t1auv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

طاهری
انشاالله شهردار جدید درتملک اماکن واراضی مردم جانب انصاف رارعایت کند