دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 38602
رئیس موسسه آینده روشن:

نرم افزار موبایلی دریافت مقالات در همایش دکترین مهدویت عرضه می شود

قم نيوز : رئیس موسسه آینده روشن گفت: برای اولین بار نرم افزار دریافت مقالات در همایش دکترین مهدویت به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ ارائه می شود.
نرم افزار موبایلی دریافت مقالات در همایش دکترین مهدویت عرضه می شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مجید پور سید آقایی در نشست خبری که ظهر امروز به مناسبت برگزاری همایش دکترین مهدویت در موسسه آینده روشن برگزار شد، با اشاره برگزاری دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت اظهار کرد: این همایش با موضوع پیشگویی های آخر زمان از دیدگاه ادیان ابراهیمی ۱۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در مدرسه امام کاظم(ع) قم برگزار می شود.

رئیس موسسه آینده روشن با اشاره به اینکه ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش دکترین مهدویت رسیده است ، افزود: از این بین ۳۳ مقاله پذیرفته شده و ۱۶ مقاله هم در ۴ کمیسیون همایش ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: از موسسه امام خمینی ۶ مقاله دریافت شده و بخش دانشگاهی هم امسال به همایش امسال افزوده شده و ۹۴ مقاله دانشجوی به دبیرخانه ارسال شده است.

پور سید آقایی با اشاره به اینکه مقاله ها دریافت شده تحت گزیش های سختی قرار می گیرند، بیان کرد: مقاله ها بررسی می شوند و چنانچه کپی باشند یا معیارهای اصلی پژوهشی را نداشته باشند حذف می شوند اما مقالات دانشجویی در این معیارها قرار نمی گیرند و در بخش جدا مورد بررسی قرار می گیرند.

رئیس موسسه آینده روشن با اشاره به اینکه از دانشگاه امام صادق هم ۱۱ مقاله دریافت شده است، تاکید کرد: ۳ مقاله هم توسط نویسندگان خانم ارائه شده است، ۴۵ مقاله خارجی و خلاصه مقاله از کشورهای مختلف رسیده است که از روز سه شنبه ۱۵ نفر وارد از نویسندگان مقالات خارجی وارد کشور می شوند.

وی با اشاره به اینکه از کشورهای هند، پاکستان، اردن، عراق، سوریه، مصر، انگلستان و کشورهای دیگر مقاله دریافت کرده ایم، تصریح کرد: سخنران افتتاحیه همایش آیت الله مکارم شیرازی است و در اختتامیه هم از حضور آیت الله استفاده خواهد شد.

پور سید آقایی با اشاره به اینکه رونمایی از چندین کتاب هم در جریان همایش برگزار می شود، بیان کرد: رونمایی از جلد یک موسوعه امام المنتظر، طرح اندیشه مهدویت در کلام معصومان اثر امیر غنوی و ویژه نامه عربی و انگلیسی و ویژه نامه علمی پژوهشی مشرق موعود رونمایی و توزیع می شود.

رئیس موسسه آینده روشن با اشاره به اینکه موضوع سال آینده همایش پیشگویی های عصر ظهور است، عنوان کرد: در همایش امسال به حوادث قبل از ظهور می پردازد اما همایش سال آینده به اتفاقات بعد از ظهور پرداخته می شود که متن پیشنهادی آماده شده و فراخوان بعد از همایش امسال توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه در قسمت پژوهش برخلاف آنچه گفته می شود خیلی هنوز کار انجام نشده داریم و این اندیشه ظرفیت شگرفی دارد، تاکید کرد: حوزه انتظار و مهدویت جای کار بسیار زیادی دارد و اگر پژوهش های خوبی نداشته باشیم نمی توانیم انتظار داشته باشیم که وارد نظام سازی شویم.

پور سید آقایی بیان کرد: امسال این همایش بعد از ۱۱ سال در استان قم برگزار می شود، آیت الله مکارم شیرازی از این موضوع بسیار استقبال کردند که این همایش در قم برگزار شود، برگزاری همایش در استان قم سبب می شود که فضای علمی بیشتری به همایش داده شود و در تهران بیشتر فضای تبلیغی به همایش داده می شود.

رئیس موسسه آینده روشن افزود: نرم افزار دریافت مقالات و چکیده مقالات در همایش در اختیار حضار قرار می گیرد که دراستفاده کاغذ هم صرفه جویی شود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcirqap.t1avu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما