يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 29602
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم:

مسئولان قم پشتیبان صبا هستند/مسائل خانوادگی صبا نباید در رسانه‌ها مطرح شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: مسئولان قم پشتیبان صبا هستند و با حمایت آنها نیازهای مالی این باشگاه حل می‌شود.
مسئولان قم پشتیبان صبا هستند/مسائل خانوادگی صبا نباید در رسانه‌ها مطرح شود
به گزارش قم نیوز، تمرینات تیم فوتبال صبای قم در ادامه اردوی آماده سازی این تیم ویژه دیدار حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس امروز نیز در مجموعه ورزشی هلال احمر قم ادامه پیدا کرد.

در آغاز تمرین صبح امروز عباس جهان بینی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در کنار اعضای این تیم حضور یافت و در نشست صمیمی با بازیکنان و کادر فنی صبای قم از آنها به سبب تاخیر در پرداخت حقوق آنها دلجویی کرد و دلیل این اتفاق را صرفا محدودیت‌های اداری عنوان کرد.

جهان‌بینی عنوان کرد: اساس کار ما در باشگاه صبا، رفاقت و اعتماد متقابل است و به هیچ عنوان بر خلاف آنچه که در رسانه‌ها مطرح شده، مدیریت باشگاه با جان و دل برای برآورده کردن نیازهای تیم و بازیکنان تلاش می‌کند و هیچ گونه بدقولی در کار نبوده و نیست.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم تصریح کرد: مسائل و مشکلات مالی در تمام تیم‌های فعال در لیگ برتر وجود دارد و اتفاقی که در صبای قم رخ داد نباید در بیرون از خانواده صبا و در رسانه‌ها مطرح می‌شد بلکه باید در ارتباط با مدیریت باشگاه به آن رسیدگی شود.

وی یادآور شد: استانداری قم و تمام مدیران باشگاه صبا حامی و پشتیبان تیم هستند و با حمایت آنها نیازهای مالی صبا در حال رفع شدن است و امیدوارم که بازیکنان و مربیان صبا نیز همچون گذشته با جان و دل برای موفقیت تیم در بازی‌های باقی مانده از لیگ چهاردهم تلاش کنند.

جهان‌بینی از بازیکنان صبای قم خواستار تلاش بیشتر برای کسب امتیازات مورد نیاز صبا از دیدارهای آتی شد و بیان کرد: صبا ظرفیت بالایی دارد و هیچ مسئله‌ای نباید در روند نتیجه‌گیری این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال تاثیر منفی بگذارد.

وی یادآور شد: ما در دو مرحله تا پایان فروردین ماه برای پاس کردن چک‌هایی که در اختیار بازیکنان صبای قم است برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدوارم بدون اینکه مشکل خاصی پیش بیاید بتوانیم انتظارات کادر فنی و بازیکنان را برآورده کنیم و ان‌شاءالله تیم صبا نیز انتظار مسئولین و مردم قم را برآورده کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم عنوان کرد: تیم ما در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بازی بسیار مهمی با تیم سپاهان اصفهان دارد و باید تلاش کنیم از این بازی که در ورزشگاه یادگار امام انجام می‌شود با ۳ امتیاز خارج شویم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcirqar.t1a3u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما