قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همزمان با اصفهان برای نخستین بار در استان قم نیز برگزار می‌شود.
قم میزبان بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم،‌ حامد حجتی امروز با بیان اینکه این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ ساله بوده و از ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: با هدف توسعه فعالیت فرهنگی هنری و برای بهره‌مندی اقشار علاقه‌مند به سینما به ویژه کودکان و نوجوانان و آشنایی آنها با این فضای فرهنگی و هنری و همچنین حمایت از سینماهای استان، بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همزمان با اصفهان برای اولین بار در قم نیز برگزار خواهد شد.
وی دلیل انتخاب قم را برگزاری موفق سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در این استان عنوان کرد و افزود: اکران فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سالن سینمایی تربیت، از برنامه‌های اصلی این جشنواره در قم است.
حجتی، برگزاری مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی(پروانه‌ها) و طرح ایستگاه‌های ساخت فیلم کودکان و نوجوانان را از برنامه‌های جنبی جشنواره دانست و اضافه کرد: تیمی ۵ تا ۷ نفره از بزرگسالان و همچنین ۱۵ تا ۲۰ نفره از کودکان و نوجوانان، فیلم های این جشنواره در قم را بررسی خواهند کرد.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین از برگزاری ویژه برنامه ای در حمایت از کودکان غزه در حاشیه این جشنواره خبر داد و گفت: حوزه هنری استان قم برنامه هایی جنبی در قالب کمپین به منظور حمایت از کودکان غزه در حاشیه این جشنواره اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirqar.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما