پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 29242
معاون رئیس جمهور در قم:

هتل بزرگ فرودگاه امام خمینی (ره) افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان میراث فرهنگی با اعلام خبر افتتاح هتل بزرگ فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: قم یکی از کانون‌های گردشگری مذهبی و زیارتی است و مطمئناً تعداد گردشگران در سال‌های آینده به نحو قابل‌ ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.
هتل بزرگ فرودگاه امام خمینی (ره) افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، مسعود سلطانی‌فر پیش از ظهر امروز در بازدید از فرودگاه قم و منطقه نمونه گردشگری طرلاب با تأکید بر توسعه عوامل ارتباطی اظهار داشت: در حال حاضر فاز دوم فرودگاه امام خمینی (ره) با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز شد و ظرفیت فاز دوم فرودگاه امام خمینی (ره) بین ۲۵-۲۰ میلیون مسافر است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اعلام خبر افتتاح هتل بزرگ فرودگاه امام خمینی (ره) افزود: قم یکی از کانون‌های گردشگری مذهبی و زیارتی است و مطمئناً تعداد گردشگران در سال‌های آینده به نحو قابل‌ ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد و درنتیجه نیاز به مراکز اقامتی و مراکز پذیرایی لوکس در سطح گسترده داریم.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش قابل‌ملاحظه ‌گردشگر در سال‌های آینده نیاز مبرم به توسعه حمل‌ونقل هوایی، ریلی و زمینی داریم.

وی گفت: افتتاح اتوبان ۱۵۲ کیلومتری قم- گرمسار و صدور فرمان عملیات اجرایی قطار سریع‌السیر تهران- قم و اصفهان دو اتفاق بزرگی بود که با سفر ریاست جمهوری به شهر مقدس قم انجام شد و انجام این امور مطمئناً به توسعه آینده قم کمک بزرگی می‌کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با تأکید بر گسترش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزود: باید برای توسعه تعاملات فرهنگی با ملت‌های جهان شرایطی را فراهم کنیم که گردشگران از این مکان‌های مقدس استفاده کنند چرا که با گسترش تعاملات از عوارض اقتصادی به منظور ایجاد اشتغال و تأمین ارز مورد نیاز کشور استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcirrar.t1a352bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما