چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 23202

برگزاری آزمون استعدادیابی والیبال دختران در قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت والیبال استان قم از برگزاری آزمون استعدادیابی دختران مستعد این رشته ورزشی برای معرفی به تیم‌های ملی خبر داد.
برگزاری آزمون استعدادیابی والیبال دختران در قم
به گزارش قم نیوز، نسرین رامین اظهار داشت: نخستین دوره استعدادیابی بازیکنان رده‌های سنی پایه والیبال با برنامه ریزی هیئت والیبال استان قم در بخش دختران برگزار شد و خوشبختانه بیش از ۲۰۰ نفر از دختران مستعد والیبال در قم در این مرحله حضور داشتند.

این مسئول ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط فدراسیون والیبال کشورمان، هیئت والیبال استان قم همزمان با سایر نقاط کشور نخستین دوره استعدادیابی والیبال دختران با برنامه‌ریزی بخش بانوان این هیئت ورزشی برگزار کرد.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم عنوان کرد: مروری بر نحوه برگزاری این دوره بیانگر این است که در این استعدادیابی دختران متولد یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۳ حضور داشتند و این دوره در سالن طاهریان یعنی خانه والیبال با حضور مربیان پر تلاش هیئت والیبال برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال دومین مرحله استعدادیابی دختران را به مدت سه هفته انجام خواهد داد تا برترین والیبالیست‌های سنین پایه والیبال دختران برای عضویت در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف شناسایی شوند.

رامین ادامه داد: در این طرح دو گروه سنی دختران پذیرفته می‌شوند که در گروه اول دختران متولد ۱۱ دی ماه سال ۱۳۷۹ تا ۱۰ دی ماه سال ۱۳۸۱ را در بر می‌گیرد و در گروه دوم نیز دختران متولد ۱۱ دی ماه سال ۱۳۸۱ تا ۱۰ دی ماه سال ۱۳۸۳ قرار می‌گیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه دومین مرحله استعدادیابی والیبال دختران از ۳۱ اردیبهشت ماه در سراسر کشور آغاز می‌شود، اضافه کرد: استعدادیابی ما علاوه بر این طرح که از سوی فدراسیون والیبال ابلاغ شده در طول سال نیز به خصوص در فصل تابستان ادامه می‌یابد.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم ابراز داشت: جلسه توجیهی این مرحله از استعدادیابی دختران والیبالیست روز دوشنبه پانزدهم اردیبهشت با حضور تمام نمایندگان طرح استعدادیابی هیئت‌های والیبال سراسر کشور در فدراسیون والیبال برگزار شده است.

این مسئول اضافه کرد: بر اساس تصویب کمیته استعدادیابی فرم‌های یکسانی نیز برای این مرحله طراحی شده که شامل آیتم‌های مانند ابعاد بدنی، تست‌های جسمانی، مهارت‌های فردی و مسائل روحی و روانی هر بازیکن می‌شود تا در سطح کشور استعدادیابی مرحله دوم به صورت یکسان برگزار شود.

رامین از تلاش این هیئت برای تشکیل تیمی به منظور حضور در مسابقات لیگ والیبال بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد و متذکر شد: ما در قم بانوان توانمندی در رشته والیبال داریم که قطعا با حضور در رقابت‌های لیگ کشور می‌توانند موفق ظاهر شوند و امسال می‌خواهیم مقدمات این کار را فراهم کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirrar.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما