يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 50022
منبع : روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم
در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی شرکت آب و فاضلاب صورت گرفت؛

تقدیر از تیم‌های برتر با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو

قم نيوز : قم نیوز: مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال و والیبال ماه رمضان شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو برگزار شد.
تقدیر از تیم‌های برتر با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو
به گزارش قم نیوز، دکتر علی جان صادق پور "رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم" در این مراسم از تمام کسانی که در برگزاری این مسابقات تلاش کردند قدردانی کرد و گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری این مسابقات سلامت جسمی و ایجاد نشاط در بین کارکنان است.

وی ضمن حمایت از توسعه ورزش همگانی در شرکت آب و فاضلاب اظهار داشت: با توجه اهمیت ویژه سلامت و نشاط کارکنان در ارائه خدمات به مردم، توسعه فعالیت‌های ورزشی و همه‌گیر شدن این فعالیت‌ها جزو برنامه‌های شرکت است.

دکتر صادق پور با تاکید بر مشارکت تمام کارکنان در برنامه‌های ورزشی شرکت، ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب بر اساس سیاست‌های وزارت نیرو مبنی بر توسعه ورزش همگانی در بین کارکنان گام بر خواهد داشت تا بتوانیم خدمات هر چه بهتری به مردم ارائه کنیم.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از فعالیت‌ها و امکانات ورزشی صنعت آب و برق قم ابراز داشت: توسعه ورزش همگانی در بین کارکنان صنعت آب و برق جزو اهداف وزارت نیرو است که منجر به ارتقا بهره‌وری خواهد شد.

مالک حسین زاده با اشاره به اهمیت سلامت و نشاط کارکنان وزارت نیرو یادآور شد: اشاعه ورزش همگانی سلامت کارکنان را به دنبال دارد که در نهایت موفقیت در عرصه خدمت‌رسانی را به همراه خواهد داشت.

در پایان این مراسم با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم جوایز تیم‌های برتر مسابقات فوتسال و والیبال اهدا شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciruaw.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما