چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 16002
رئیس بنیاد ارزش‌های دفاع مقدس قم:

دفاع مقدس علاوه بر حراست، باید به مردم شناسانده شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت:: دفاع مقدس گنجی است که هم باید مورد حراست قرار گیرد و هم جنبه‌های مختلف آن برای مردم آشکار شود.
دفاع مقدس علاوه بر حراست، باید به مردم شناسانده شود
به گزارش قم نیوز، احمد حسینی که در نشست ویژه هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه قم، سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس تکرار نشدنی است، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس طلیعه ای برای گرامی‌داشت 8 سال تکرار نشدنی دفاع مقدس است و باید به بهترین نحو گرامی داشته شود.
 
وی افزود: حفظ آثار وارزش های دفاع مقدس وظیفه همه ماست و باید تلاش کنیم که این ارزش‌ها را به نسل‌های بعد نیز انتقال بدهیم.
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قم، تصریح کرد: دفاع مقدس گنجی است که هم باید مورد حراست قرار گیرد و هم جنبه‌های مختلف آن برای مردم آشکار شود.
 
حسینی افزود: برای بزرگداشت این هفته، در سطح استان قم، ستادی با 6 کمیته و دبیرخانه مرکزی ایجاد شد که تاکنون جلسات متعددی را برگزار کرده است.
 
دبیر ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس قم، تصریح کرد: همه ادارات، سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌ها ستاد فرعی بزرگداشت این هفته را راه اندازی کرده‌اند و برنامه‌های خاص ارگان خود را در کنار شرکت در برنامه‌های عمومی، اجرا می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: مرکز ثقل برنامه‌های هفته دفاع مقدس قم، سپاه قهرمان علی بن ابی طالب (ع) است که هم در دوران جنگ تحمیلی خوش درخشیده است و هم پس از جنگ، در فعالیت‌های نظامی و فرهنگی، به خوبی انجام وظیفه کرده است.
 
حسینی تصریح کرد: در کل استان قم بالغ بر 1000 عنوان برنامه در ادارات و تشکل‌های مردمی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که نشان از عمق علاقه مردم به حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس دارد.
 
وی افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها، نقش مهمی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل‌های بعد دارند و از ایشان دعوت می‌کنیم که در این هفته، فعالیت مضاعفی را صورت دهند تا دین ما به دفاع مقدس، ادا گردد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdciruaz.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما