دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 43822
منبع : خبرگزاری فارس

مراسم معارفه بخشدار سلفچگان برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: طی مراسمی از زحمات محمدرضا قدسی بخشدار سابق سلفچگان تقدیر و ابوالفضل تمیزی به عنوان بخشدار جدید سلفچگان معرفی شد.
مراسم معارفه بخشدار سلفچگان برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مراسم تودیع و معارفه بخشدار سلفچگان ظهر امروز در سالن همایش بخشداری سلفچگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام گلدوست امام جمعه بخش سلفچگان، رئیس شورای شهر سلفچگان و رئیس شورای بخش سلفچگان در این مراسم از زحمات قدسی، بخشدار سابق سلفچگان در امر پیشرفت و آبادانی شهر سلفچگان تقدیر کردند.

محمدرضا قدسی بخشدار سابق سلفچگان با اشاره به معضل آلودگی بخش سلفچگان گفت: همه افراد باید دست به دست یکدیگر دهند تا بتوانند به پیگیری معضلات و مشکلات بپردازند.

وی از اعضای شورای اسلامی، ‌بخش، مدیران و مسؤولان بخش سلفچگان، معاونان استاندار، فرماندار و همه کسانی که در این مدت همکاری لازم را با وی داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

رضا سیار، فرماندار قم در این مراسم با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی گفت: در این بخش باید اشتغال لازم برای مردم ایجاد شود، اشتغال در این بخش به زمان نیاز دارد تا مردم خود را با شرایط جدید منطبق کنند و در بخش صنایع، گردشگری و بین راهی به عنوان استعداد کار فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی متعدد را می‌توان با آموزش کوتاه مدت و زنجیره‌ای از تولید به مرحله‌ای رساند که در کنار همسرداری و خانه‌داری به این مهم به تأمین درآمد بپردازند.

احد جمالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان کرد: مدیران به عنوان سرمایه‌های نظام هستند، باید حق مردم را در جایگاه خود ادا کنند و در این بخش رضایت پروردگار را در نظر داشته باشند.

وی با اشاره به ویژگی‌های منطقه سلفچگان گفت: وسعت بخش سلفچگان زیاد نیست، ولی منطقه استراتژیکی و نقطه طلایی استان قم محسوب می‌شود و به عنوان یکی از مراکز ثقل ارتباطات کشور است.

در پایان این مراسم از زحمات محمدرضا قدسی به عنوان بخشدار سابق سلفچگان تجلیل و ابوالفضل تمیزی به عنوان بخشدار جدید سلفچگان معرفی شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcirva5.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما