دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 46892
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

نجات یک کارگر از زیر آوار ساختمانی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نجات یک کارگر از زیر آوار ساختمانی که به علت عدم رعایت نکات ایمنی تخریب شده بود خبر داد.
نجات یک کارگر از زیر آوار ساختمانی
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با بیان اینکه نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در پنجمین روز سال جدید 23 عملیات انجام دادند اظهار کرد: عمده این عملیات‌ها مربوط به گشت‌زنی و استقرار در محل‌های اسکان شهری ویژه نوروز و ایمن‌سازی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس تصمیم ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری در ایام نوروز 9 مکان برای اسکان اضطراری زائرین مشخص شده که نیروهای آتش‌نشانی به طور مستمر برای نظارت بر تامین ایمنی آنها، گشت‌زنی پیاده دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اطفای یک مورد حریق  خبر داد و افزود: همچنین در پنجمین روز سال جدید چهار مورد عملیات نجات و 16 مورد عملیات ایمن‌سازی خصوصا در پارک‌ها و محل‌های اسکان صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در عملیاتی یک نفر در ریزش آوار ساختمانی که در حال تخریب بود مصدوم شد.

جعفری گفت: سقف این ساختمان به علت عدم رعایت نکات ایمنی ریزش کرده و با حضور نیروهای عملیاتی آتش نشانی فرد مصدوم شده از زیر آوار خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcirva5.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما