جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۸
کد مطلب : 39872
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه صنعتی قم مطرح شد

کمتر از 25 سال آینده نقشه منطقه از لکه ننگ اسرائیل پاک می شود/ روز قدس نماد برائت و نفرت از ظالمان و مستکبران

قم نيوز : قم نیوز: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم بمناسبت فرارسیدن یوم الله روز قدس اقدام به صدور بیانیه ای کرد.
کمتر از 25 سال آینده نقشه منطقه از لکه ننگ اسرائیل پاک می شود/ روز قدس نماد برائت و نفرت از ظالمان و مستکبران
به گزارش قم نیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم بمناسبت فرارسیدن یوم الله روز قدس اقدام به صدور بیانیه ای کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مسئله فلسطین اصلی ترین و مهمترین مسئله در جهان اسلام بشمار می‌رود.
امام خامنه ای (مدظله العالی)

از حضرت امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مبانی انقلاب را که همان مبانی اسلام ناب محمدی(ص) میباشد، به ارث بردیم و از آن مبانی، ستاندن حقوق مظلوم از ظالم و بروز انزجار از ایادی استکبار و نابودی آنان است که در راس سلطه مستکبرین، #شیطان_بزرگ، #آمریکا و وجود نحس فرزند نامشروع آن یعنی صهیونیسم مظلوم کش است. همینان چندیست با شعار دفاع از حقوق بشر، خون مردم مسلمان فسطین را در شیشه کرده و به بهانه هایی کودکان، زنان و جوانان آنها را به شهادت رسانده یا زندگی را بر آنان دشوار تر می کنند. اکنون نیز به جنگ های نیابتی روی آورده و با حمایت های نظامی و مالی از گروه های تروریستی و تکفیری، سیاست های خود را در منطقه دنبال می کنند.

به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، هرکس از حقوق بشر صحبت کند، اینان حق اظهار نظر ندارند. درجواب این جنایات و تهدید هایی در گوشه و کنار، خواهیم گفت انشالله تا کمتر از #۲۵_سال_آتی ، نقشه منطقه از لکه ننگ اسرائیل پاک خواهد شد.

روی دیگر عتاب ما به دول جیره بگیر این سلطه و خاصه #رژیم_صعودی، ترکیه و ... است که با ارتباط نزدیک و تبعیت بدون چون و چرا از مراکز ظلم و شیطانی صفت با خباثت تمام از هیچگونه اقدامی در آزار و اذیت مردم بیگناه منطقه بویژه ملت فلسطین، سوریه، یمن، بحرین و... کوتاهی نکرده و با خوش خدمتی های خود به آمریکا و اسرائیل منحوس، مهر ننگین #خائن_الحرمین را بر پیشانی خود نقش بسته اند ؛ #خطاب داریم در تاریخ، سرگذشت دولت هایی که مشی ظالمانه داشتند و دست به خون بی گناهان آغشته کردند، دیری نپایید که #ساقط شدند و شما هم که دستان آلوده ای در به خاک و خون کشیدن مردم بحرین و یمن،حمایت از داعش، خلق حادثه منا و... دارید قطعا محکوم به #نابودی هستید و تصوراتتان همه #سراب است. به نفعتان هست برای تنفس بیشترو تاخیر در سقوط حکومتتان، با توقف از این رویه، به سرانجام شوم همچون گذشتگانتان سرعت نبخشید.

روز قدس نماد برائت و نفرت از ظالمانی چون اسرائیل و دفاع از مظلومین عالم بالخصوص صاحبان اصلی سرزمین قدس می باشد.

 لذا از تمامی مسلمین جهان و مردم غیور و عزیز ایران اسلامی علی الخصوص قشر فرهیخته دانشجویان مومن و دغدغه مند دعوت میشود تا بار دیگر با حضور گسترده خود در این روز باعث #رعشه_انداختن به اندام مستکبرین و هوادارانشان شویم و هم صدا با حق پرستان عالم، در اقدامی #انقلابی علیه اقدامات مخالف فطرت،اراده های پولادین خود را بر نابودی غاصبان و مستکبران نمایان کنیم.

انشالله هرچه زودتر قدس شریف آزاد میشود و به #بشارت حضرت امام خمینی(ره) در آنجا به #اقامه_نماز خواهیم پرداخت.
۹۵/۴/۱۰

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcirvap.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما