دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 20872

کشتی گیران برتر استان قم تجلیل می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: نائب رئیس هیئت کشتی استان قم از برگزاری آیین تجلیل از برترین کشتی گیران قمی به پاس موفقیت در کسب مدال از رقابت های قهرمانی کشور و میادین بین المللی خبر داد.
کشتی گیران برتر استان قم تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری تصریح کرد: در مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کشتی استان قم از کشتی گیران موفق استان در مسابقات کشوری و بین المللی که در ۶ ماه دوم سال جاری برای ورزش استان موفقیت کسب کرده اند تجلیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم قرار است امشب با حضور خانواده کشتی اعم از داوران، مربیان، قهرمانان، پیشکسوتان و مدال آوران مسابقات امسال از مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی کشور، لیگ و میادین برون مرزی برگزار شود.

نائب رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه میزبان این مراسم خانه کشتی مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم است، افزود: در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولین هیئت نیز حضور دارد و از برترین های کشتی قم تجلیل می شود.

وزیری ادامه داد: قرار است در این مراسم از محمدجواد رضایی و علیرضا نجاتی فرنگی کاران افتخار آفرین قم در وزن ۴۲ کیلوگرم، علی اصغر شهبازی قهرمان نوجوانان کشور در وزن ۱۰۰ کیلوگرم، یحیی جساس دارنده مدال نقره جوانان کشور، مهدی عطارد و بهرام جلالی دارندگان مدال برنز کشتی فرنگی کشور، عباس نوری نایب قهرمان رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان، علی زینتی رفاه نفر سوم انتخابی تیم ملی و مهدی آغاز دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جوانان کشور به عنوان کشتی گیران افتخارآفرین قم در شش ماه دوم سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قدردانی شود.

وی با بیان اینکه قم در کشتی فرنگی دو مربی توانمند نیز در سطح اول کشتی کشور و در تیم های ملی نوجوانان و جوانان داشته است، یاد آور شد: به همین منظور در این مراسم از روح الله میکائیلی و ناصر مهرآراء تهرانی با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.

نائب رئیس هیئت کشتی استان قم با تقدیر از تمامی تلاشگران توسعه و پیشرفت ورزش کشتی در قم، یاد آور شد: در این زمینه نباید به سادگی از کنار حمایت های بی دریغ اسپانسرها گذشت، به خصوص شرکت تصفیه آب معصومی و آقای معصومی حامی همیشگی کشتی استان قم که به عنوان برگزار کننده و تامین کننده جوایز در این این مراسم نیز حضور خواهد داشت.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirvar.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما