قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم از آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به فاز 3 سلفچگان خبر داد.
آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به فاز 3 سلفچگان استان قم
به گزارش قم نیوز، علی جان صادق پور روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با احداث این پروژه ۹ روستا از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح با هدف آبرسانی به ۹ روستای جنداب، اسلام آباد ، قاضی بالا، قاضی پایین، محمد بیگ، اله قلی، تاج خاتون، نیجه و باغیک آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح دو هزار و ۴۱۶ نفر در قالب ۷۵۱ خانوار از نعمت آب شرب برخوردار می شوند.

رییس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم یادآور شد: احداث مخزن، خط انتقال ، ساختمان تله متری از عملیات های اجرایی مجتمع فاز ۳ سلفچگان است.

صادق پور ادامه داد: مرحله نخست این طرح از تیرماه امسال آغاز شده و بر اساس پیش بینی های انجام شده عملیات اجرایی آن در صورت تامین مابقی اعتبارات تا ۹ ماه دیگر به اتمام خواهد رسید.

به گفته وی در مرحله اول اجرای این طرح یک باب مخزن بتنی با حجم دو هزار متر مکعب، خط انتقال از جنس چدن داکتیل و پلی اتیلن با اقطار مختلف به طول ۹ کیلومتر و ساختمان تله متری با زیربنای ۳۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه این طرح با توجه به مدت کوتاه آغاز آن افزود: پروژه مذکور در حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر عامل آبفار قم بیان کرد: پروژه آبرسانی به فاز ۳ سلفچگان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری آغاز گردیده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirvar.t1awr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما