يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 12862
ملکی:

هدف ژيمناستيك قم مدال آوری از مسابقات کشوری سال 92 است

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هيئت ژيمناستيك استان قم‌ کسب مدال از مسابقات مختلف کشوری در سال 92 را مهمترین هدف ژیمناستیک قم عنوان کرد.
هدف ژيمناستيك قم مدال آوری از مسابقات کشوری سال 92 است
به گزارش قم نیوز، غلامرضا ملکی که در نیمه دوم سال ۱۳۹۱ برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم انتخاب شده، با اشاره به مهمترین اهداف این هیئت در سال جدید، تصریح کرد: همچنان بر توسعه ورزش ژيمناستك در قم استمرار خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در این سال ها کارهای بسیار خوبی در راستای سازندگی و توسعه بیش از پیش رشته ورزشی ژيمناستيك در قم صورت گرفته است و فکر می کنم حالا نوبت به این رسیده است که از مسابقات مختلف کشوری به دنبال کسب مدال و افتخارات بالاتر باشیم.

ملکی تاکید کرد: البته هيئت ژيمناستيك در راستاي اجراي اهداف آموزشي خود به منظور رشد و توسعه بيش از پيش اين رشته ورزشي، امسال نیز تلاش مي‌كند چندين دوره آموزشي ژيمناستيك را در هر دو بخش آقايان و بانوان برگزار ‌كند.

وي ابراز داشت: برگزاري دوره مربيگري در مواد و رشته‌هاي مختلف زير مجموعه اين هيئت نظير ايروبيك ژيمناستيك و ژيمناستيك ريتميك و همچنين دوره‌هاي داوري اين رشته ورزشي در سطوح مختلف در دستور كار هيئت قرار دارد و تمام علاقمندان به مربيگري و داوري در اين رشته ورزشي در هر دو بخش آقايان و بانوان مي‌توانند با مراجعه به هيئت ژيمناستيك استان قم نسبت به شركت در اين دوره‌ها اقدام كنند.

رئيس هيئت ژيمناستيك استان قم‌ در ادامه با اشاره به وضعيت ژيمناستيك در قم افزود: ژيمناستيك قم از نعمت بزرگ و ارزشمندي به نام خانه ژيمناستيك برخوردار است و مي‌توانيم اميدوارانه‌تر به آينده خوب و موفق اين رشته ورزشي بيانديشيم.

وي با اشاره به اينكه گام های خوبي در سال جديد در تحول اين رشته ورزشي برداشته خواهد شد، تاكيد كرد: پيشرفت رشته ورزشي ژيمناستيك در استان قم در سال‌هاي اخير نسبت به گذشته بهتر شده است و قطعا در بخش همگاني گام‌هاي مؤثري به سوي جلو بر خواهيم داشت.

ملكي بیان داشت: با تلاشي كه مجموعه هيئت انجام مي‌دهند، اميدوارم علاوه بر همگاني كردن بيشتر اين رشته، در بخش قهرماني نيز شاهد موفقيت‌هاي ژيمناستيك‌كاران استان در سطح مسابقات مختلف قهرماني كشور در آينده باشيم، زيرا استعداد و توانمندي قابل توجهی در این رشته داریم.

وي با اشاره به اهميت توجه به ورزش به خصوص رشته ژيمناستيك از سنين پايه، خانواده ورزشكاران را بهترين حامي براي ورزش ژيمناستيك عنوان كرد و بيان داشت: با اينكه اين رشته ورزشي از نظر حامي مالي يكي از رشته‌هاي كم‌بضاعت ورزشي محسوب مي‌شود اما خوشبختانه خانواده‌‌ها هميشه در كنار ورزشكاران هستند و اين مهم نقطه قوتي براي دلگرمي تلاشگران اين رشته براي ما به شمار می رود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcirvaz.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما