يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 43552
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه:

دفتر تدوین متون درسی حوزه باید حمایت و تقویت شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه قم خواستار حمایت و تقویت بیشتر دفتر تدوین متون درسی حوزه های علمیه شد.
دفتر تدوین متون درسی حوزه باید حمایت و تقویت شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین رضا برنجکار طی سخنانی در نشست مشترک مدیر حوزه های علمیه با مسئولان و اساتید دفتر تدوین متون درسی حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت و حساسیت ویژه امر تدوین متون و کتب درسی در حوزه اظهار داشت: طبعاً در مقابل هر کار جدید و نویی ، مخالفت هایی نیز وجود دارد اما مهم آن است که ما از همه ظرفیت ها و نظرات بهره مند شده و با فکر و برنامه ریزی بهتر کارها را به سامان برسانیم.

وی که خود عضو گروه کلام این دفتر است ، همچنین خواستار حمایت و تقویت بیشتر دفتر تدوین متون درسی حوزه به منظور انجام بهتر رسالت ها و ماموریت هایش شد و گفت: در برخی موارد نیاز است که اساتید آموزش داده شده و نسبت به تغییرات متون به خوبی توجیه شوند ، ضمن آن که نباید از آماده کردن کتب کمک آموزشی نیز غفلت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی متولی ، مدیر گروه ادبیات این دفتر نیز با اشاره به این که ما سرمایه های انسانی گرانقدری در حوزه داریم که باید از توان علمی و فکری آن ها به خوبی استفاده کنیم، افزود: بی شک تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مستلزم این است که تصمیم گیران عالی حوزه با بدنه حوزه به خصوص اساتید و نخبگان ارتباط بیشتر و بهتری داشته باشد که این امر به خصوص در بحث تدوین متون و کتب درسی بسیار مفید خواهد بود.

وی همچنین بر لزوم حمایت بیشتر از دفتر تدوین متون و به خصوص اختصاص ساختمان مناسب به آن تاکید کرد و بیان داشت: یکی دیگر از الزامات حمایت های معنوی در کنار حمایت های مادی از اساتید و کارشناسان امر تدوین و تالیف کتب درسی در حوزه است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcirwa5.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما