سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : 25552

انتصاب مسوول ستاد بزرگداشت هفته دولت درقم

قم نيوز : قم نیوز: با حکم استاندار مسوول ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قم منصوب شد.
انتصاب مسوول ستاد بزرگداشت هفته دولت درقم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم ، در حکم حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ خطاب به سید حسن رضوی آمده است: با عنایت به ضرورت برنامه ریزی موثر در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های هفته دولت و به استناد نامه شماره ۴۵۹۸۵ در ۲۵ تیرماه سال جاری دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، جنابعالی به موجب این حکم به سمت ˈمسوول ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قمˈ منصوب می شوید.

حکم ادامه یافت: نظر به اهمیت موضوع ،انتظار می رود در اسرع وقت و با تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، نسبت به تشکیل منظم جلسات ستاد با حضور کلیه نهادها و دستگاه های دست اندرکار و برنامه ریزی مناسب و گسترده در جهت تبیین و انعکاس شایسته عملکرد دولت تدبیر و امید در استان اقدام کنید.

همچنین در حکم جداگانه ای استاندار قم دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز را منصوب کرد.

در حکم حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش خطاب به حسین امیری آمده است: با عنایت به موافقت رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب می شوید.

در حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، ضمن بهره گیری از تمام ظرفیت های دستگاه های متولی استانی و نصب العین قرار دادن قوانین و مقررات مربوطه در راستای مبارزه با این پدیده مخرب کوشا و موفق باشید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirwar.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما